Klantenservice Uitbesteden - SpangenbergGroep
About us

Altijd goed bereikbaar voor uw (potentiële) klanten

Vrijwel iedere organisatie of instelling krijgt te maken met klantcontact. Klantcontact wordt een belangrijkere manier om je te onderscheiden en speelt een belangrijke rol bij de klantbeleving, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.
Niet elke organisatie of instelling is echter in staat een eigen Callcenter of KCC op te zetten of effectief en efficiënt te organiseren. SpangenbergGroep biedt u de bereikbaarheid én de service die u voor uw klanten wenst. Zorgeloos een goede klantenservice en gegarandeerde bereikbaarheid? Dat kan met onze diensten van receptie op afstand tot uw eigen meertalige klantenservice.
Ideaal als u wel altijd goed bereikbaar wilt zijn voor uw (potentiële) klanten maar niet altijd zelf in staat bent die bereikbaarheid te bieden. Wist u dat we 6 talen ondersteunen?
 
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

SpangenbergGroep, uw callcenter specialist

SpangenbergGroep is van oorsprong een adviesbureau. Wij zijn opgericht in 2001 en zijn gestart met het adviseren van organisaties bij het optimaliseren van klantcontacten. Bij veelal grote commerciële organisaties hebben wij projecten gedaan die gericht waren op bijvoorbeeld het optimaliseren van klantcontact.
Nu ondersteunen wij allerlei verschillende opdrachtgevers bij het optimaliseren van hun klantcontacten. Dat verschilt van kleine webshops tot grote multinationals. Centraal daarbij staat altijd het optimaliseren van de klantbeleving en het realiseren van excellente klantenservice.

Onze helden

Met een team van ruim 50 medewerkers staan wij onze opdrachtgevers dagelijks bij in het optimaliseren van klantcontacten. Zowel onze consultants als onze contactcenter medewerkers hebben klantcontact in hun dna. Alles wat wij doen is gericht op kwalitatief hoogwaardig klantcontact. Onze medewerkers zijn hoogopgeleid en worden doorlopend gecoacht en getraind. Wij werken daarvoor met een aantal psychologen die in staat zijn onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.
Onze contactcenter medewerkers zijn perfect in staat uw klantcontacten af te handelen zoals u dat wenst. Wij werken met goed opgeleide medewerkers die net als wij geloven in de kracht van direct klantcontact. Kwaliteit en service staan centraal in wat wij doen.

Uw klantenservice verbeteren?

Goede klantenservice wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden van de concurrentie. Het inrichten van een goede klantenservice die afgestemd is op wat uw klant verwacht is moeilijk. Wilt u uw klantenservice verbeteren? Waar begint u dan? Wij doen niets anders als het optimaliseren van klantcontacten en kunnen ook u helpen met het verbeteren van uw klantenservice.

.
Klantenservice verbeteren kan van alles inhouden. Waar wij u mee kunnen ondersteunen zijn zaken als:

  • Het vergroten van uw bereikbaarheid
  • Volledig ontzorgen op het gebied van klantenservice
  • Het verbeteren van de klantbeleving & de klanttevredenheid
  • Het afstemmen van uw interne bedrijfsprocessen o.b.v. klantbehoefte

.
Wij hebben ruim 17 jaar ervaring met het verbeteren van klantcontacten en klantenservice. Daag ons uit met uw probleem en wij vinden voor u een passende oplossing om ook uw klantenservice te verbeteren.

Kanaalkeuze klantenservice
Klantbeleving verbeteren

Het belang van een goede klantenservice

Klanten kopen steeds minder alleen een product of een dienst. De beleving die ze daarbij hebben is vaak steeds belangrijker. Waarom bent u al jaren klant bij dezelfde verzekeringsmaatschappij? Bieden ze u iets dat geen ander biedt? Zijn ze de goedkoopste? Waarschijnlijk bent u al jaren klant omdat die keer dat u schade had ze u goed geholpen hebben. Of die keer dat u ze belde over uw polis u vriendelijk en professioneel te woord werd gestaan en u zich als klant serieus genomen en gewaardeerd voelde.
.
Dat is precies waarom een goede klantenservice belangrijk is. Het persoonlijk contact dat daar plaatsvindt maakt of breekt de klantbeleving en daarmee de relatie met je klant. Je product of dienst kan nog zo goed zijn, als je service niet aansluit bij wat je klanten willen zul je altijd kansen missen. Uw klantenservice verbeteren is daarom een doorlopend proces.