Over dit project

Heuts Mobiliteit en Vrijetijd

Over Heuts
.
Het in 1965 opgerichte Heuts heeft zich van specialist in de automaterialen markt ontwikkeld tot een organisatie die complete oplossingen biedt op het vlak van mobiliteit en vrije tijd. Het bedrijf telt ruim 400 medewerkers, een eigen reclamebureau en automatiseringsafdeling en heeft 15 vestigingen in Limburg en het zuidoostelijke deel van Noord – Brabant. Het hoofdkantoor, gevestigd in Hoensbroek, vormt samen met het nabijgelegen distributie centrum het kloppend hart van Heuts.

 

Achtergrond

Heuts mobiliteit en vrijtijd heeft een enorme groei meegemaakt. Daarbij is met name groei gerealiseerd in de B2C leisure artikelen. Het aantal klantvragen is daarbij heel snel toegenomen. Met name voor de seizoensgebonden artikelen. Met name in het hoogseizoen was het aantal klantcontacten dat binnenkwam niet meer op een effectieve, efficiënte en professionele manier af te handelen.

 

Meertalige, multichannel klantenservice
.
SpangenbergGroep is de volledige eerste lijns klantenservice gaan inrichten voor Heuts. Daarbij ondersteunen wij inkomende klantcontacten via call, mail en tickets. Dat doen wij in de volgende talen:

  • Nederlands
  • Frans
  • Duits
  • Engels
  • Italiaans
  • Spaans

 

Over SpangenbergGroep
.
Klanten verwachten steeds meer. Ze eisen goede service en ze verwachten dat uw klantenservice bereikbaar is. Het inrichten van een eigen klantenservice waar inkomende klantcontacten professioneel worden afgehandeld is lastig. Wij hebben een contactcenter waarin wij ook uw klantcontacten effectief, efficiënt en vooral professioneel kunnen afhandelen. Voor allerlei verschillende klanten verzorgen wij de volledige klantenservice. Dat kan meertalig, op alle kanalen en op de openingstijden die de klanten van onze opdrachtgevers wensen. Wij verzorgen gewoon goede klantenservice. Daarbij gaat onze ondersteuning verder als het enkel afhandelen van de klantcontacten zelf. Op basis van onze jarenlange ervaring adviseren wij opdrachtgevers ook doorlopend over de wijze waarop zij hun dienstverlening kunnen optimaliseren en steeds verder kunnen afstemmen op de klantbehoefte. Gewoon, omdat we dat leuk vinden.
.

Categorie
Klantbeleving, Klantenservice, Telefoonservice
Tags
Klantbeleving, Klantenservice, Telefoonservice
Ook via WhatsApp!