Over dit project

InUndies.

Klantenservice van toegevoegde waarde

 

Marian van der Meulen van Inundies over de dienstverlening van SpangenbergGroep:

 

Omdat binnen ons bedrijf de capaciteit ontbreekt om 6 dagen in de week de telefoon aan te nemen hebben wij de Spangenberggroep ingezet als telefoonservice. Wij zijn bijzonder tevreden over de wijze waarop zij dit opgepakt hebben. Het is gebruikelijk dat dit soort diensten slechts een korte lijst van eenvoudige vragen kunnen beantwoorden, de Spangenberggroep stelt zich echter op als klantenservice. Zij hebben toegang tot ons systeem gevraagd en nemen de moeite om dingen uit te zoeken waardoor zij in staat zijn om de meeste klanten direct van een volledig antwoord te voorzien. Alleen de wat complexere vragen belanden nog bij ons. Hiermee zijn zij echt een verlengstuk van ons bedrijf geworden, de klanten zij blij en wij zijn blij.

Categorie
Klantbeleving, Klantenservice
Tags
Klantbeleving, Klantenservice, Telefoonservice
Ook via WhatsApp!