Over dit project

Passend lezen

Bilbliotheek service Passend lezen heeft in het kader van gewijzigde privacy regelgeving besloten al haar klanten te benaderen. Alle klanten van deze unieke bibliotheek werden benaderd om te vragen of zij toestemming wilden geven voor het gebruik van hun klantgegevens voor onderzoeken en productontwikkeling.

Passend Lezen over de dienstverlening van SpangenbergGroep:

“SpangenbergGroep hebben wij ingezet om voor een project onze klanten telefonisch te benaderen. De capaciteit om dit zelf op te pakken hebben wij niet in huis. Door dit specifieke klantencontact uit te besteden, konden wij ons focussen op alle andere projecten en de dagelijkse service aan onze klanten. We hebben regelmatig contactmomenten gehad met de SpangenbergGroep. De medewerkers die voor ons de klanten hebben gebeld, dachten zelf goed mee met situaties die op hun pad kwamen. Zaken waar we tegenaan liepen werden snel opgepakt, waardoor we geen lange vertragingen hebben opgelopen. De korte lijnen om daarover te schakelen werkte erg prettig.”

Wat hebben wij gedaan?

SpangenbergGroep heeft vanaf het begin meegedacht over de wijze waarop het project kon worden vormgegeven en heeft uiteindelijk een privacy team opgericht. Een team dat inkomende klantvragen met betrekking tot de privacy van klanten kon beantwoorden. Aanvullend hebben wij namens Passend Lezen alle klanten benaderd om ze nogmaals expliciet toe te lichten over de wijzigingen.

Categorie
Klantbeleving, Klantenservice
Ook via WhatsApp!