Over dit project

Simple Ticket
.

Over Simple Ticket

SimpleTicket is al jaren een groeiende speler op de ticketing markt die dingen net even anders doet.

Zo vinden wij dat ieder evenement een beleving is voor de bezoeker. Die beleving begint al bij het kopen van het ticket, dus hebben wij een unieke Event Branded Ticketshop die de beleving helemaal compleet maakt.

Ook zijn wij al jaren helder in tarieven richting de kaartkoper: wij berekenen geen aparte servicekosten per ticket en al vanaf de eerste stap in het bestelproces zijn de eventuele kosten voor de online betaalmethoden duidelijk zichtbaar.

Als organisator ontvang je bij ons direct zelf de omzet op je eigen bankrekening en factureren wij maandelijks achteraf voor het gebruik van het platform. Jij bepaalt of en zo ja, welke tarieven je doorrekent aan de ticketkoper. Ticketing zoals het hoort te zijn, vinden wij.

.
Desmond Kroon (founder en CEO van Simple Ticket)  over de dienstverlening van SpangenbergGroep

“Door onze klantenservice voor ticketkopers uit te besteden aan SpangenbergGroep, kunnen we zeven dagen per week ruime openingstijden bieden via mail en telefoon. De dienst en medewerkers zijn uiterst professioneel en schakelen zeer snel, wat geresulteerd heeft in een bizar snelle volledige overname van onze klantenservice. Mede door de korte lijnen verloopt de samenwerking zeer prettig en worden ticketkopers snel en op de juiste wijze voorzien van het antwoord op hun vraag. Wij zijn dan ook zeer blij met onze keuze voor SpangenbergGroep.”

.
Over SpangenbergGroep
.
Klanten verwachten steeds meer. Ze eisen goede service en ze verwachten dat uw klantenservice bereikbaar is. Het inrichten van een eigen klantenservice waar inkomende klantcontacten professioneel worden afgehandeld is lastig. Wij hebben een contactcenter waarin wij ook uw klantcontacten effectief, efficiënt en vooral professioneel kunnen afhandelen. Voor allerlei verschillende klanten verzorgen wij de volledige klantenservice. Dat kan meertalig, op alle kanalen en op de openingstijden die de klanten van onze opdrachtgevers wensen. Wij verzorgen gewoon goede klantenservice. Daarbij gaat onze ondersteuning verder als het enkel afhandelen van de klantcontacten zelf. Op basis van onze jarenlange ervaring adviseren wij opdrachtgevers ook doorlopend over de wijze waarop zij hun dienstverlening kunnen optimaliseren en steeds verder kunnen afstemmen op de klantbehoefte. Gewoon, omdat we dat leuk vinden.
.
Afbeeldingsresultaat voor simpleticket"

Categorie
Klantenservice, Telefoonservice
Tags
Klantbeleving, Klantenservice, Telefoonservice
Ook via WhatsApp!