Over dit project

Tastea
.

Over Tastea
.
Geluk, genot en verbondenheid; dat zijn onze kernwaarden. De oprichting van Tastea komt voort uit een behoefte naar natuurlijke producten. Wij geloven in de kracht en de geur van de natuur. Thee gepaard met een lekkernij is niet alleen ontspannend na drukke (werk)dagen, het is ook nog eens een genot voor je mind, body & soul. Wij zijn gespecialiseerd in luxe theeblends; losse, kruiden- en fruittheeën die iets voor jou kunnen betekenen. Luxe en 100% natuurlijke theeblends koop je dan ook enkel bij Tastea. Taste the goodlife.
.
Achtergrond
.
Tastea heeft een enorme groei doorgemaakt. Het aantal bestellingen is enorm gegroeid. Tastea heeft zich in een hele korte tijd ontwikkeld tot een grote aanbieder van luxe thee blends met een groot klantenbestand. Omdat het bedrijf een explosie groei door gemaakt heeft is er gekozen voor een ondersteuning op het gebied van klantenservice. Daarbij hebben ze gezocht naar een partner die niet alleen klantcontacten afhandelt op uitvoerend niveau maar een partner die ook in staat is klantsignalen te vertalen naar concrete adviezen. Adviezen die een positieve bijdrage leveren aan de ontwikkeling van het bedrijf en het merk Tastea.

.
Tastea over de dienstverlening van SpangenbergGroep
.
“Door de snelle groei van Tastea, kwamen er dagelijks meer klantenservice werkzaamheden bij. Wijzelf kregen dit intern niet meer georganiseerd. Wij hadden onvoldoende ervaring met het managen toenemende aantallen inkomende klantcontacten. Wij zijn op zoek gegaan naar een partij die ons compleet kon ontzorgen én bij structurele vragen meedenkt naar een lange termijn oplossing. Een stukje consultancy. Dit alles en meer hebben wij gevonden bij Spangenberggroep. Zeer prettige samenwerking, niets dan lof.”
.
Over SpangenbergGroep
.
Klanten verwachten steeds meer. Ze eisen goede service en ze verwachten dat uw klantenservice bereikbaar is. Het inrichten van een eigen klantenservice waar inkomende klantcontacten professioneel worden afgehandeld is lastig. Wij hebben een contactcenter waarin wij ook uw klantcontacten effectief, efficiënt en vooral professioneel kunnen afhandelen. Voor allerlei verschillende klanten verzorgen wij de volledige klantenservice. Dat kan meertalig, op alle kanalen en op de openingstijden die de klanten van onze opdrachtgevers wensen. Wij verzorgen gewoon goede klantenservice. Daarbij gaat onze ondersteuning verder als het enkel afhandelen van de klantcontacten zelf. Op basis van onze jarenlange ervaring adviseren wij opdrachtgevers ook doorlopend over de wijze waarop zij hun dienstverlening kunnen optimaliseren en steeds verder kunnen afstemmen op de klantbehoefte. Gewoon, omdat we dat leuk vinden.
.

Categorie
Klantenservice, Telefoonservice
Tags
Klantbeleving, Klantenservice, Telefoonservice
Ook via WhatsApp!