Antwoordservice Limburg

Telefonische goed bereikbaar zijn is niet altijd even makkelijk te realiseren. Je klanten verwachten wel dat je goede breikbaar bent en het liefts op de tijdstippen dat ze contact met je willen opnemen.

Wij kunnen je helpen met het realiseren van die goede bereikbaarheid. Gewoon goede bereikbaarheid en telefoonservice zonder zorgen.

Wij ondersteunen overigens ook alle andere kanalen zoals mail, chat en social media. Eventueel zelfs meertalig! Meer dan gewoon simpele telefoonservice. Wij bieden een totale oplossing voor de bereikbaarheid én de klantenservice.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Ook gewoon goed bereikbaar zijn?

Heb je interesse in onze dienstverlening op het gebied van meertalige klantenservice of heb je er vragen over? Je kunt bellen met +31 (0) 85 8884661 of onderstaand formulier gebruiken!

Telefonie of klantenservice uitbesteden

Zorgeloos goed bereikbaar voor je klanten dat is wat SpangenbergGroep kan bieden. Van eenvoudige telefoonservice tot volledige meertalige en multichannel klantenservice. Van 10 tot 1000 gesprekken per dag!

We leveren maatwerkoplossingen waarbij we kijken naar de specifieke wensen van onze opdrachtgevers. Daarbij is vrijwel alles mogelijk. 

De voordelen van uitbesteden hebben we uitgebreid beschreven in een blog. Deze lees je hier! 

Uitbesteden van de telefonie en of de klantenservice kan overigens ook gewoon bij lagere volumes. Onze blog daarover lees je hier!

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5

Wie funktioniert Outsourcing?

Het uitbesteden van de klantenservice lijkt complex. Wij hebben voor veel bedrijven de klantenservice mogen inrichten dus weten inmiddels wel hoe dat werkt. Volgens ons draait het allemaal om de juiste focus. De beste focus is wat ons betreft uitgaan van een vruchtbare samenwerking op de lange termijn. Dan richt je de samenwerking vanaf het begin goed in.

Uitbesteden is en blijft grotendeels maatwerk. We kijken samen naar de belangrijkste thema’s rondom de klantenservice en hoe we die het beste in kunnen richten. Denk hierbij aan:

Achtergrond: Wij is de klant en wat is het product/dienst?
Techniek: Welke systemen gaan we gebruiken?
Kwaliteit: Op welke wijze staan we klanten te woord?
Mensen: Wie gaat het doen?
Kanalen: Welke kanalen gaan we ondersteunen?
Openingstijden: Van hoe laat tot hoe laat en op welke dagen?
Planning & forecast: Hoe zorgen we voor de juiste planningen?

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Mehr als acht Sprachen, das ist mehrsprachig!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multichannel

Wir unterstützen alle relevanten Kanäle.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Völlig unbelastet

Toller Kundenservice von Anfang bis Ende

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Über 20 Jahre Erfahrung

Einfach viel Erfahrung mit der (Optimierung des) Kundenkontakts

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Qualitätspersonal

Echte Helden arbeiten jeden Tag daran, das Kundenerlebnis zu optimieren.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Zusammen erfolgreich

Langfristige Ausrichtung und ständige Bemühungen um Partnerschaften