WAAR WIJ IN GELOVEN

Wij geloven in de waarde van hoogwaardig klantcontact. Contact met klanten dat waarde toevoegt in je klantbeleving. Klantbeleving is daarbij de perceptie die jouw klanten hebben over jouw bedrijf, merk, producten of diensten. Als je je klantcontact goed inricht dan ben je niet alleen maar bezig met het opruimen van de rotzooi die elders veroorzaakt is of het oplossen van problemen, nee als je je klantcontact goed inricht dan is het echt vet om te doen. Leuk contact met klanten, inbound sales en service. Wat is er mooier dan klanten die contact opnemen en ná het contact met jouw bedrijf denken: “zo die begrijpen het wel!”.

WAT WE DOEN

Wij doen creëren klantbeleving! Door middel van het inrichten van hoogwaardig Kundenkontakt creëren en optimaliseren wij klantbeleving. Wij helpen zowel hele kleine bedrijven als grote multinationals op dezelfde manier: Maatwerk. Wat is er nodig om vanaf morgen de klantbeleving bij jouw klanten te verbeteren? Is dat meertalige multichannel (call, mail, chat, whatsapp, social media) klantenservice? Is dat een klantenfeedback onderzoek waarbij we je helpen interne bedrijfsprocessen af te stemmen op basisklantenfeedback? Of is dat door gewoon de telefoon namens jouw organisatie te beantwoorden?