Wist je dat wij ook jouw medewerkers ook kunnen trainen?
Regelmatig krijgen wij de vraag of we ook in staat zijn om de medewerkers van onze klanten te trainen. Omdat wij zelf onze medewerkers doorlopend trainen is dat een logische vraag. Nou dat doen wij dus inderdaad.
Wij leveren maatwerk trainingen waarin we geen standaard verhaal ophangen. We kijken naar de vaardigheden die de medewerkers reeds hebben en naar de vaardigheden die nodig zijn om effectief, efficiënt en professioneel met klanten te communiceren. Van trainingen over de basis van communicatie tot het in detail in de praktijk verbeteren van de kwaliteit. We hebben klanten gevraagd wat zij van onze trainingen vinden:
Miriam (Head of Customer Support): “Kort samengevatte de reacties van de collega’s n.a.v. de training Communicatie en Gesprekstechnieken. De training was leerzaam, informatief en vooral op een speelse wijze gebracht waardoor je de aandacht niet verloor. Ieder van ons had wel een och ja momentje. Middels de 5A’s kunnen we een gesprek opbouwen en eindigen met correcte afhandeling en een tevreden klant. Zorg dat de gedachte van de zender en de ontvanger overeenkomen.”
Roxanne (medewerker klantenservice): De training die werd gegeven door SpangenbergGroep, was heel leerzaam en leuk. Heb er echt wat van opgestoken. Zoals bijv. je naam noemen als je de telefoon beantwoordt. Verder vond ik dat de trainer het heel leuk bracht. Hij betrok ons er allemaal bij, maakte tussendoor wat grapjes en de afwisseling met de filmpjes was ook echt leuk! Ook de rollenspellen waren leerzaam, zo hoor je van andere wat ze vond jouw gesprek vonden en geven dan positieve- of aandachtspunten door. Daar leer je weer van. Complimenten voor de trainer!
Marten (teamleader klantenservice: Informatief, opent ogen (hoop ik). Ben ook blij met het naslag materiaal!
Gunther (medewerker klantenservice): Ik vond de KS training heel leuk, interessant en leerzaam. Er zijn zaken waar je zo niet meteen bij stilstaat qua klantencontact en dan is het goed dat dit behandeld en besproken wordt. De uitleg was heel duidelijk en het geheel werd op een leuke manier en goed “gebracht”.
Suzanne(medewerker klantenservice): Ik vond de training heel leuk en interessant.Bij sommige punten dacht ik ja logisch dat weet ik wel maar sommige punten dacht ik ja dat is inderdaad beter en dat zal ik voortaan op die manier doen bv. Meteen duidelijk zijn naar de klant en harder worden als iets gewoon niet kan dan ook nee zeggen en niet zeggen ik zal het even uitzoeken of navragen zodat een telefoongesprek niet te lang gaat duren. Dat toneelstukje op het einde vond ik ook heel leuk om te doen want zo gaat het ook daadwerkelijk aan de telefoon en dan is dit leuk om met een collega te oefenen.
Ook behoefte aan een training? neem contact met ons op.