Uw klantenservice verbeteren?

Goede klantenservice wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden van de concurrentie. Het inrichten van een goede klantenservice die afgestemd is op wat uw klant verwacht is moeilijk. Wilt u uw klantenservice verbeteren? Waar begint u dan? 
Wij zijn inmiddels ruim 22 jaar actief in de klantenservice. Zowel in het zelfstandig afhandelen van klantcontacten  als het optimaliseren van klantenservice afdelingen en organisaties. Wij hebben start-ups geholpen vanaf de start en multinationals ondersteund bij het optimaliseren.
Misschien kunnen wij je helpen met het verbeteren van je klantenservice. Uitbesteden is soms de oplossing voor hele goede klantenservice zonder zorgen. Hier lees je meer over het uitbesteden van je klantenservice. 
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Nederlands, Frans, Duits, Engels en meer! Dat is pas meertalig!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multichannel

Call, Mail, Chat, socials. Wij ondersteunen alle relevante kanalen!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

100% ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Über 20 Jahre Erfahrung

Einfach viel Erfahrung mit der (Optimierung des) Kundenkontakts

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Qualitätspersonal

Echte Helden arbeiten jeden Tag daran, das Kundenerlebnis zu optimieren.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Zusammen erfolgreich

Langfristige Ausrichtung und ständige Bemühungen um Partnerschaften

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Wat is goede klantenservice?


Onze definitie van goede klantenservice: Goede klantenservice is klantenservice waarbij de klantcontacten kwalitatief en kwantitatief dusdanig goed worden afgehandeld dat ze een positieve bijdrage leveren aan de klantbeleving.

Wat klantbeleving is en waarom dat volgens ons begint bij goed klantcontact lees je hier. Goede klantenservice voldoet aan de verwachting van de klant. Dat gaat dan met name over zaken als bereikbaarheid, kanaalkeuze en klantvragen zo goed mogelijk en in 1 keer volledig beantwoorden. Hele goede klantenservice voldoet niet alleen aan die verwachting maar overtreft deze waar mogelijk.


Nog even los van de externe component (klantbeleving) is een goede klantenservice intern ook van groot belang. De input van klantvragen kun je natuurlijk goed gebruiken om je interne bedrijfsprocessen te optimaliseren. Met andere woorden: als je op basis van klantvragen weet wat er precies mis gaat kun je daar natuurlijk wat aan doen.

Hoe kunnen wij helpen?

Wij kunnen jou helpen om je klantenservice te verbeteren. We kunnen met je meekijken naar hoe jouw klantenservice nu georganiseerd is en hoe dat beter, efficienter en professioneler kan. Hoe klantgericht zijn de processen? Hoe zit het met klanttevredenheid? Wij brengen het voor je in kaart.

Outsourcing des Kundendienstes

Jouw klantenservice volledig verzorgd door klantenservice specialisten! Wij richten jouw ideale klantenservice in. Meertalig? Multichannel? Ruime openingstijden? Geen probleem! Jouw eigen mega flexibele klantenservice team op afstand. Dat verzorgen wij. De voordelen van uitbesteden lees je hier!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Hulp nodig bij jouw klantenservice?

 
Neem contact met ons op. Vinden we leuk!