Klantenservice optimaliseren?

Gute Kundenbetreuung is een waardevolle marketingtool. Toch is het inrichten van een goede klantenservice niet altijd even makkelijk. 

Soms is het handig als er iemand even met je meekijkt. Iemand met veel ervaring op het gebied van klantenservice optimaliseren en verbeteren. Een expert die even met een frisse en objectieve blik naar de klantenservice kijkt en kan aangeven hoe die afdeling en de processen die daar mee te maken hebben verbeterd kunnen worden.

Een consultant die zonder poespas, moeilijk termen of hele dikke rapporten snel vertrekpunten kan herkennen en daarbij kan aangeven wat de beste aanpak is. Vervolgens daarbij zelfs kan helpen met het daadwerkelijk in de praktijk doorvoeren van verbeteringen.

Wir können helfen!

Wij kunnen je helpen met de klantenservice optimaliseren. We hebben inmiddels zeer ruime ervaring met projecten en trajecten zoals:

Jouw klantenservice optimaliseren?

Kanalauswahl Kundenservice

Voorbeeld vraagstukken

Voorbeelden van vraagstukken waar veel klantenservice organisaties tegenaanlopen en waar externe expertise een oplossing kan bieden:

Spangenberg-Gruppe?

Wij houden de dingen graag simpel. Met onze no-nonsense aanpak kunnen we verassend snel resultaten boeken. We hebben zelfs een gratis QuickScan! De klantenservice optimaliseren doe je samen met de specialisten van SpangenbergGroep. SpangenbergGroep staat voor:

Recht door zee, no-nonsense aanpak met snelle maar langdurige resultaten. Met passie voor klantcontact helpen wij met het op orde brengen van jouw klantenservice. 

Jouw klantenservice optiamliseren wordt leuk en makkelijk samen met onze specialisten!

Jouw klantenservice optimaliseren? 

We kijken heel graag mee naar jouw uitdagingen op het gebied van klantenservice!

Bel ons op: 085-8884661 of gebruik onderstaand formulier. Wij helpen je met jouw klantenservice optimaliseren.

:

Was unsere Kunden über unsere Dienstleistungen sagen

5/5
Tipps zum Kundenerlebnis

Loopt de klantenservice niet optimaal?
Zijn je klanten ontevreden?
Is je bereikbaarheid ondermaats?

Geen idee waar je moet beginnen met verbeteren? Met onze klantenservice QuickScan heb je snel inzicht! 

Onze experts kijken graag met je mee. Met ruim 25 jaar ervaring in de klantenservice ontdekken wij knelpunten en verbeterpotentieel.

Snel inzicht, zonder verplichtingen!

Title

Flip Box

Easily add or remove any text on your flip box!

Back Side

Easily add or remove any text on your flip box!

Read More
Berater für den Kundendienst

Kundenservice-Marketing: Kundenservice als Marketinginstrument

Kundenservice martketing: Kundenservice als mächtiges Marketinginstrument Der Kundenservice ist nicht Teil des traditionellen Marketing-Mix. Die Frage ist überhaupt, in welchem...
Ultimatives Kundenerlebnis, Verbesserung des Kundendienstes und Outsourcing

Outsourcing des Kundendienstes auch bei geringem Volumen!

Outsourcing des Kundendienstes auch bei geringem Volumen! Wir haben bereits einen Blog über die Vorteile des Outsourcings des Kundendienstes geschrieben (lesen Sie ihn hier). In...
Outsourcing des Kundendienstes: Die Vorteile

Outsourcing des Kundendienstes: Die Vorteile

Outsourcing des Kundendienstes: Die Vorteile In diesem Blog zum Thema Outsourcing des Kundendienstes: Die Vorteile diskutieren wir die Vorteile des Outsourcings von...
Beratung durch den Kundendienst

5 wirksame Tipps für den Umgang mit verärgerten Kunden

5 wirksame Tipps für den Umgang mit verärgerten Kunden Im Kundendienst haben wir es leider manchmal mit verärgerten Kunden zu tun. Wir...
Beratung durch den Kundendienst

Auslagerung: Die Lösung für den Personalmangel im Kundendienst

Outsourcing: Die Lösung für den Personalmangel im Kundendienst Viele Unternehmen stehen vor einem wachsenden Problem: dem Personalmangel. Qualifiziertes Personal zu finden, kann...
Outsourcing des Kundendienstes bei SpangenbergGroep.nl

10 Tipps für einen besseren Kundenservice!

10 Tipps für einen besseren Kundenservice! Ein guter Kundenservice ist wichtig. Wenn Sie als Unternehmen Ihren Kundenservice richtig gestalten, hat das...