Klantenservice optimaliseren?
Gute Kundenbetreuung is een waardevolle marketingtool. Toch is het inrichten van een goede klantenservice niet altijd even makkelijk.
Soms is het handig als er iemand even met je meekijkt. Iemand met veel ervaring op het gebied van klantenservice optimaliseren en verbeteren. Een expert die even met een frisse en objectieve blik naar de klantenservice kijkt en kan aangeven hoe die afdeling en de processen die daar mee te maken hebben verbeterd kunnen worden.
Een consultant die zonder poespas, moeilijk termen of hele dikke rapporten snel vertrekpunten kan herkennen en daarbij kan aangeven wat de beste aanpak is. Vervolgens daarbij zelfs kan helpen met het daadwerkelijk in de praktijk doorvoeren van verbeteringen.
Wir können helfen!
Wij kunnen je helpen met de klantenservice optimaliseren. We hebben inmiddels zeer ruime ervaring met projecten en trajecten zoals:
- Herstructureren van de klantenservice
- Verbeteren van de klantgerichtheid
- Optimaliseren van interne bedrijfsprocessen
- Inventariseren én verbeteren van de klanttevredenheid
- Efficiëntie van de klantenservice verbeteren
- Bedrijfsprocessen beter afstemmen op de klantbeleving
- Vermijdbare klantcontacten (waste) verminderen.
Lees hier 8 Merkmale eines guten Kundendienstes!
Jouw klantenservice optimaliseren?

Voorbeeld vraagstukken
Voorbeelden van vraagstukken waar veel klantenservice organisaties tegenaanlopen en waar externe expertise een oplossing kan bieden:
- Wij hebben het gevoel dat onze klantenservice een stuk beter kan maar we weten niet waar we moeten beginnen...
- Wij hebben het te druk, daardoor missen we veel gesprekken met onze klanten en hebben onze medewerkers het te druk...
- Onze klanten nemen vaak contact op met dezelfde problemen/vragen, daar willen we wat aan doen...
- Wij hebben onvoldoende ervaring met het optimaliseren van de klantenservice en hebben daar hulp bij nodig...
- Wij moeten/willen intern reorganiseren en willen daarmee ook de klantenservice opnieuw vormgeven...
Spangenberg-Gruppe?
Wij houden de dingen graag simpel. Met onze no-nonsense aanpak kunnen we verassend snel resultaten boeken. We hebben zelfs een gratis QuickScan! De klantenservice optimaliseren doe je samen met de specialisten van SpangenbergGroep. SpangenbergGroep staat voor:
Recht door zee, no-nonsense aanpak met snelle maar langdurige resultaten. Met passie voor klantcontact helpen wij met het op orde brengen van jouw klantenservice.
Jouw klantenservice optiamliseren wordt leuk en makkelijk samen met onze specialisten!
Jouw klantenservice optimaliseren?
We kijken heel graag mee naar jouw uitdagingen op het gebied van klantenservice!
Bel ons op: 085-8884661 of gebruik onderstaand formulier. Wij helpen je met jouw klantenservice optimaliseren.
:
Was unsere Kunden über unsere Dienstleistungen sagen






Loopt de klantenservice niet optimaal?
Zijn je klanten ontevreden?
Is je bereikbaarheid ondermaats?
Geen idee waar je moet beginnen met verbeteren? Met onze klantenservice QuickScan heb je snel inzicht!
Onze experts kijken graag met je mee. Met ruim 25 jaar ervaring in de klantenservice ontdekken wij knelpunten en verbeterpotentieel.
Snel inzicht, zonder verplichtingen!
Title
Flip Box
Easily add or remove any text on your flip box!

Kundenservice-Marketing: Kundenservice als Marketinginstrument

Outsourcing des Kundendienstes auch bei geringem Volumen!

Outsourcing des Kundendienstes: Die Vorteile

5 wirksame Tipps für den Umgang mit verärgerten Kunden

Auslagerung: Die Lösung für den Personalmangel im Kundendienst
