Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Mitarbeiter sagen: Was macht Spaß bei der SpangenbergGroup?

Door Denise Leerschen

Wat maakt werken bij SpangenbergGroep leuk? Wat maakt werken bij SpangenbergGroep anders, dan werken voor andere bedrijven? Hier kan ik natuurlijk heel kort en bondig op reageren, maar werken bij SpangenbergGroep is zo leuk, dat ik jullie hier graag uitgebreid in mee wil nemen.

In mijn carrière heb ik meerdere leidinggevende banen gehad. Van werken als teambegeleider in het contactcenter van een grote zorgverzekering tot het werken als supervisor in het contactcenter van een overheidsinstantie. Ik mag het allemaal tot mijn werkervaringen benoemen. Het waren allen banen bij grote bedrijven. Nog nooit eerder had ik voor een “klein” bedrijf gewerkt. Totdat ik in oktober 2021 werd benaderd door SpangenbergGroep met de vacature van Projectbaas. Het was mij nog nooit eerder overkomen, dat ik actief benaderd werd door een bedrijf! Een bedrijf dat zoveel moeite doet om mensen te benaderen, daar wou ik meer van weten! Er volgde een hele leuke informele mail met daarin de beschrijving van de vacature. Een week later vond ons kennismakingsgesprek plaats en in januari 2022 ben ik gestart als Senior Projectbaas bij SpangenbergGroep voor het project Maxaro.

Na het voeren van de kennismakingsgesprekken was er niet veel overtuiging nodig om mijn arbeidsovereenkomst, voor onbepaalde tijd, bij mijn vorige werkgever op te zeggen en een nieuwe start te maken bij SpangenbergGroep. Het aller prettigst aan werken bij SpangenbergGroep vind ik de onderlinge benadering. De sfeer is informeel, open en transparant. Wanneer ik ergens tegenaan loop in mijn werk, is er altijd een sparringpartner beschikbaar. Alles is bespreekbaar en er wordt gezocht naar een adequate oplossing, die voor beiden partijen werkt! Gaan dingen juist goed? Dan is er ook altijd iemand beschikbaar waarmee ik mijn successen kan delen! Echt heel erg fijn!

In mijn werk als Senior Projectbaas krijg ik alle vrijheid om het project naar mijn eigen inzicht in te richten. Dit doe ik in de breedste zin van het woord. Of het nu gaat over het aannemen van personeel voor mijn project of het herinrichten van processen, het behoort allemaal tot mijn takenpakket. Uiteraard stem ik deze zaken ook af met onze klant, met wie ik nauwe contacten onderhoud. Wil onze klant een nieuwe productgroep bij ons onderbrengen? Dan stem ik samen met onze klant af wat zij hiervoor nodig denken te hebben. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een uitbreiding van het personeel of misschien wel aan een extra training voor de medewerkers. Heeft onze klant hiervoor een nieuwe telefoonlijn nodig? Dan regelen wij dat ook in! Merk ik dat bepaalde processen in het team niet vloeiend verlopen? Dan ga ik samen met een aantal teamleden brainstormen, waarin zij mij voorzien van input. Vanuit dit punt ga ik samen met hen zoeken naar een passende oplossing en worden zaken op een andere wijze ingeregeld. Een wijze die voor iedereen passend is.

Binnen het project Maxaro geef ik leiding aan een gemêleerde groep. Iedereen kan hier lekker zichzelf zijn, ongeacht je kledingstijl of je haardracht. Trek je bij binnenkomst liever je schoenen uit en je slofjes aan? Dat kan en daar kijkt hier niemand raar van op. Heb je tattoos of piercings? Die hoef je bij ons niet te verbergen. Kortom, binnen de SpangenbergGroep kun je zijn wie je bent, zonder je daarvoor te schamen. Hier wordt er gekeken naar je kwaliteiten. Waar liggen je kwaliteiten? Wat vind je leuk of waar zou je jezelf in willen ontwikkelen? Dat zijn vragen die vaak gesteld worden binnen de SpangenbergGroep. Er wordt altijd gekeken om medewerkers in hun kracht te zetten om ze zo te laten floreren in hun werkzaamheden. Er is oprechte aandacht voor de medewerkers en hierdoor voel ik me na een korte periode, echt onderdeel van de SpangenbergGroep. Dit zorgt ervoor dat ik nog meer commitment lever! Uiteraard is het ook mijn streven om mijn teamleden dezelfde ervaring te bieden. Werken bij SpangenbergGroep is gewoon leuk! Onze medewerkers krijgen oprechte aandacht en dat is mooi. Alles wat je aandacht geeft, groeit en dat hebben ze bij SpangenbergGroep, goed begrepen!

Over SpangenbergGroep

Wil je echt goede klantenservice via de kanalen van jouw keuze én op die momenten dat het voor jouw klanten wenselijk is maar lukt dat niet om het zelf te organiseren? Kijk eens bij onze blogs over klantenservice uitbesteden, de voordelen daarvan ook voor lage volumes en waarom jouw klantenservice een wezenlijk onderdeel is van jouw marketing. Wij kunnen je helpen met het realiseren van de perfecte klantenservice. Wel de lusten, maar niet de lasten van goed klantcontact.

 

Wij kunnen je helpen om ervoor te zorgen dat jouw klantenservice een goede klantenservice is. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. Of je kunt onderstaande formulier gebruiken.