Outsource Customer Service

Multilingual, Multichannel and very good customer service for Webshops! MKB! Multinational! Instelling! Gemeente!

We take care of your customer service completely!

Customer contact. Something that every organization, webshop or institution has to deal with. Customer contact has always been important, but in recent years it has played an increasingly important role setting you apart from your competition. Wil jij net dat stapje extra zetten? Hoe zit het met jouw klantbeleving, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid?

Wij begrijpen dat niet iedere organisatie in staat is haar klantenservice optimaal en efficiënt te organiseren. Hoe zorg je ervoor dat je bereikbaarheid voldoet aan de wensen van jouw klanten? Wil je met jouw bedrijf de grens over, maar spreek je de taal niet? Dit zijn zomaar twee voorbeelden waarbij  klantenservice uitbesteden interessant kan zijn.

We believe in providing customization and are happy to work with you to find a solution or service that suits your organization. Start up or large multinational? With over 20 years of experience, we provide added value to your customer contact.

Curious if we can also help you with just good customer contact? Contact us!

But how?

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter


Get in touch with us!

Download hier onze gratis white paper over klantgerichtheid! Alles over klantgerichtheid. Gratis en voor niks.

It is actually very simple, because everyone within our organization believes in the value of high-quality customer contact. Contact with customers that adds value to your customer experience. Customer experience is the perception that your customers have about your company, brand, products or services. We organize your customer contact in such a way that you can focus on the things that are important to you. This way everyone can do what they are good at, and that in turn ensures that everyone enjoys their work. What could be more fun than a satisfied customer who feels the energy you want your company to radiate? We make an inventory in advance of what your company needs.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

What is needed to improve the customer experience with your customers? Is that multilingual multichannel (call, mail, chat, WhatsApp, social media) customer service? Is that a study where we help you fine-tune internal business processes based on feedback from your customers? Or is that by simply answering the phone on behalf of your organization? P.S. Great customer service and customer service outsourcing is not only feasible for multinationals. The latest news, and our newest blogs.

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Nederlands, Frans, Duits, Engels en meer! Zorgeloos meertalige klantenservice!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multichannel

Call, Mail, Chat, Socials. Wij ondersteunen alle relevante kanalen!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

100% ontzorgd

Van A to Z verzorgde klantenservice. Gewoon goede klantenservice zonder zorgen

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Over 20 years of experience

Gewoon heel veel ervaring met klantenservice!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Quality staff

Real heroes work every day to optimize the customer experience.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Successful together

Focus on the long term and constantly working on partnerships

Even kort over ons

We are quite proud of our family business with no external shareholders. Our focus is always on adding long-term value, in plaats van winst maken op korte termijn. Het samen creëren van kansen en daardoor groei dat is waar wij het voor doen. Samen met ons team superhelden gaan wij iedere dag tot het uiterste om de beste klantenservice te leveren aan de eindklanten van onze opdrachtgevers. Bij ons vind je geen onnodige managementlagen of  overdreven functietitels. Wij zijn onszelf, doen waar we goed in zijn en vooral ook wat we leuk vinden. Daardoor zijn we energiek, oprecht en enthousiast.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

why outsource customer service?

Waarom klantenservice uitbesteden? Wat zijn goede redenen en argumenten om iets belangrijks zoals de klantenservice uit te besteden? De vraag Waarom klantenservice uitbesteden...
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Employee says: What makes working at SpangenbergGroup fun?

Medewerker vertelt: Wat maakt werken bij SpangenbergGroep leuk? Door Denise Leerschen Wat maakt werken bij SpangenbergGroep leuk? Wat maakt werken bij SpangenbergGroep anders,...
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multichannel Customer Contact & Channel Selection. + 4 tips

Multichannel Customer Contact & Channel Selection. + 4 tips In customer service, we often talk about channels. What do we mean by that? What...
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Customer service as a marketing tool

Customer service as a marketing tool Customer service is not part of the traditional marketing mix. The question is at all to what extent traditional...
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Customer service outsourcing also for low volumes!

Customer service outsourcing also for low volumes Earlier, we wrote a blog about the benefits of customer service outsourcing (read it here). In...
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Customer service outsourcing: The benefits

Klantenservice uitbesteden: De voordelen   Het uitbesteden van werkzaamheden of bepaalde (gedeeltes van) bedrijfsprocessen heeft een aantal voordelen. In deze blog beschrijven we...