Outsource customer service or improve customer service?

Gewoon echt goede (internationale) klantenservice met SpangenbergGroep

Wij begrijpen dat niet iedere organisatie in staat is om haar klantenservice optimaal en efficiënt te organiseren. Hoe zorg je ervoor dat je bereikbaarheid en kwaliteit voldoen aan de wensen van jouw klanten? Zet je je middelen effectief en efficiënt in? Besteed je de klantenservice uit of optimaliseer je je eigen klantenservice? SpangenbergGroep is de specialist op het gebied van outsource customer service en klantenservice verbeteren!

SpangenbergGroup improve customer service | outsource customer service

Betere interne klantenservice? Wij helpen jouw klantenservice beter functioneren. Met ruim 25 jaar ervaring zorgen wij voor waardevol klantcontact! Vraag een gratis Quickscan aan, dan brengen wij verbeterpotentieel snel in kaart.

No nonsense
25+ jr ervaring
Pragmatisch
Free Quickscan

Gewoon hele goede meertalige én multichannel klantenservice. Flexibel met de juiste bezetting op het juiste moment. Altijd goede klantenservice! Klantenservice ondersteuning al vanaf €2,50 per contact of €35 per uur.

Multilingual
Multichannel
Schaalbaar
Hoge kwaliteit

Enkele van onze klanten

★★★★★

Diebold
Equilin
Foodello
Top Zwembadshop
Confetti Campus
Bbrain
PoliDirect
images 2
53740624 2104718782898378 7160763037182328832 n e1747899187622
309846795 471648554982255 876696953415148201 n e1747900918358
Dominos pizza logo.svg
327173374 1123968321631766 8420424902526278961 n
Heijnen haagplanten
Emma Mattress customer service outsourcing | improve customer service
gemeentemaastricht
Outsource KVK customer service | improve customer service
Vtech klantenservice ondersteuning
Fleurop customer service outsourcing | improve customer service
Ziggo customer service outsourcing | improve customer service
Speedcomfort klantenservice ondersteuning
Moowy klantenservice ondersteuning
Pro-idea customer service outsourcing | improving customer service
Tastea customer service outsourcing | improve customer service
Essent customer service outsourcing | improve customer service

Free Quickscan!

Klantenservice of KCC optimaliseren maar geen idee waar te beginnen?

Met ruim 25 jaar ervaring in klantenservice weten we precies wat er nodig is om klantcontact te managen, op te zetten én te optimaliseren. We brengen snel kansen in kaart om klanttevredenheid en klantbeleving te verbeteren. Daarbij kijken we naar alle cruciale factoren binnen het klantcontactcentrum: van de kwaliteit en kwantiteit van gesprekken tot processen, medewerkers en systemen.

What SpangenbergGroup offers.

Just good customer service...

Klantcontact, elke organisatie heeft te maken met klantcontact. Het speelt een steeds grotere rol in het onderscheidend vermogen. Wil je dat extra stapje zetten met gewoon hele goede klantenservice? Wij kunnen jouw improve customer service, or you can choose to call customer service to be outsourced. Whatever your customer service challenge, we will help you!

Outsource customer service

Tailor-made multilingual, multichannel and flexible customer service solutions. Do you want carefree (international) growth? A flexible shell or fully outsourced?

Met de flexibele klantenservice ondersteuning van SpangenbergGroep ben jij altijd zeker van gewoon goede klantenservice!

Improve customer service

Someone with lots of experience to look at your customer service and help improve it? Optimising customer service? We can help.

Jouw klantenservice afdeling verbeteren doe je met de klantenservice specialisten van SpangenbergGroep

Improving customer experience

How do your customers experience your services? Which processes could be better tailored to your customers' experience? We help you improve!

Gestroomlijnde processen, tevreden klanten, hogere klanttevredenheid, wij helpen je met snel en blijvend verbeteren!

0
years of experience
Improve customer service?

Less unnecessary customer contact (waste) and more high-quality customer interactions (value). We help you!

Carefree good customer service

Wat heb jij vandaag nodig om morgen je klantenservice te verbeteren? Heb je behoefte aan advies en expertise op het gebied van klantcontact, klantenservice of procesoptimalisatie? Of is het uitbesteden van je klantenservice (meertalig, multichannel en flexibel) dé oplossing voor jouw uitdagingen? Wij helpen je graag met een klantenservice die niet alleen uitblinkt in kwaliteit, maar ook echt waarde toevoegt aan de klantbeleving. Lagere kosten én een betere klantbeleving? Het kan. Wij laten het je graag zien.

Lower costs and fewer worries

Well-organised customer service reduces costs because resources are used effectively and efficiently.

Better experience and higher quality

A well-organised customer service ensures a high degree of flexibility, higher quality and better customer experience

Wat onze klanten zeggen

Vtech klantenservice ondersteuning
SpangenbergGroep heeft onze verwachtingen overtroffen! Ze ontzorgen ons volledig op het gebied van multichannel klantenservice
Johan Dassen
Genenral Managers Benelux
Fleurop customer service outsourcing | improve customer service
SpangenbergGroep verzorgt voor ons flexibele klantenservice bezetting als onderdeel van ons eigen team. Dat werkt top!
Cocky Vermaat
Customer service manager
heijnen
Dankzij SpangenbergGroep hebben wij flexibele meertalige en multichannel klantenservice! En dat zonder zorgen!
Katja van Gaal
Manager Customer service
Maxaro customer service outsourcing | improve customer service
Inmiddels loopt onze samenwerking al een paar jaar en ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen heeft overtroffen.
Stefan
Manager Customer service
Heijnen haagplanten
Wij hebben hele drukke periodes gevolgd door hele rustige. Dankzij SpangenbergGroep hebben we hele flexibele bezetting op de klantenservice
Ramon
Manager Customer service
Speedcomfort klantenservice ondersteuning
We hebben onze meertalige klantenservice uitbesteedt naar SpangenbergGroep. Daar zijn we erg tevreden over
Joep van den Heuvel
Sales manager
ESNW klantenservice optimalisatie
Dankzij de flexibele inzet van SpangenbergGroep zijn we in het ook in het hoogseizoen gewoon heel goed bereikbaar!
Aart van Grootheest
Manager backoffice and support

Why SpangenbergGroup

We are proud of our family business without external shareholders. Our focus is always on adding long-term value, rather than making short-term profits. Creating opportunities together and therefore growth, that is what we do it for!

Vragen?

Meertalige Klantenservice uitbesteden

Waarom Domino’s Pizza kiest voor SpangenbergGroep

Domino's staat bekend om haar streven naar continue verbetering en klanttevredenheid. In een tijd waarin klantcontact steeds vaker via verschillende kanalen en in meerdere talen plaatsvindt, is het essentieel om flexibel, schaalbaar en kwalitatief hoogstaand te opereren. De SpangenbergGroep biedt precies dat: meer dan 25 jaar ervaring, een pragmatische aanpak en een bewezen trackrecord in het leveren van uitstekende meertalige, multichannel en schaalbare klantenservice voor uiteenlopende organisaties.

Improve customer service?

Je eigen klantenservice of klantcontactcentrum verbeteren?

Het kan enorm waardevol zijn om een ervaren partner mee te laten kijken bij specifieke uitdagingen. SpangenbergGroep beschikt over meer dan 25 jaar expertise in het optimaliseren van klantcontact. Met onze diepgaande kennis helpen wij organisaties bij het verbeteren van hun klantenserviceafdeling, het versterken van klantgerichtheid en het optimaliseren van de klantbeleving. Wij hanteren een no-nonsense aanpak: pragmatisch, resultaatgericht en altijd op zoek naar de meest efficiënte oplossing. Sta jij voor uitdagingen binnen je klantenservice of klantcontactcentrum? Daag ons uit!

Schaalbaar Klantenservice uitbesteden

Gewoon hele goede klantenservice zonder zorgen

Wij bieden gewoon uitstekende klantenservice. Ons team van ervaren professionals ondersteunt diverse organisaties bij hun klantenservice, of het nu gaat om technische ondersteuning, eerstelijns contact of volledige support – wij regelen het!

Schaalbaar, flexibel en meertalig, met ruime openingstijden. We werken naadloos samen met interne klantenteams of nemen de volledige klantenservice uit handen. Jouw flexibele klantenserviceteam, maar dan op afstand!

Our latest blogs

Klantenservice uitbesteden online offerte aanvragen met de online uitbesteden offertetool van SpangenbergGroep - Specialisten in klantcontact

Klantenservice uitbesteden online offerte aanvragen met de online uitbesteden offertetool van SpangenbergGroep – Specialisten in klantcontact

De AVG en internationale doorgifte van persoonsgegevens

Klantenservice uitbesteden: Risico’s (AVG/ Privacy) bij offshore outsourcing en waarom lokaal outsourcen vaak echt beter is

Seizoensdrukte in de klantenservice? Waarom (gedeeltelijk) uitbesteden de oplossing is!

Seizoensdrukte in de klantenservice? Waarom (gedeeltelijk) uitbesteden de oplossing is!

Duitstalige klantenservice uitbesteden. Duitse klantenservice uitbesteden

Klantenservice Duitsland: hoe doe je dat als Nederlands bedrijf

Klantenservice verbeteren: Consumenten over selfservice en telefonische bereikbaarheid, wat wil de klant nou eigenlijk echt

Consumenten over selfservice en telefonische bereikbaarheid, wat wil de klant nou eigenlijk echt

Duitse klantenservice: Waarom een lokaal Duits telefoonnummer essentieel is als je op de Duitse markt actief bent!

Waarom een lokaal Duits telefoonnummer essentieel is als je op de Duitse markt actief bent!