Waarom Domino’s Pizza kiest voor SpangenbergGroep
Domino's staat bekend om haar streven naar continue verbetering en klanttevredenheid. In een tijd waarin klantcontact steeds vaker via verschillende kanalen en in meerdere talen plaatsvindt, is het essentieel om flexibel, schaalbaar en kwalitatief hoogstaand te opereren. De SpangenbergGroep biedt precies dat: meer dan 25 jaar ervaring, een pragmatische aanpak en een bewezen trackrecord in het leveren van uitstekende meertalige, multichannel en schaalbare klantenservice voor uiteenlopende organisaties.
Customer service manager
Begin 2019 kwam geldtransporteur SecureCash in zwaar weer terecht, wat uiteindelijk leidde tot een faillissement. Dit had grote gevolgen voor de vele klanten van SecureCash, waaronder banken, retailers en andere organisaties die afhankelijk waren van veilig en tijdig geldtransport. In deze hectische periode was het essentieel dat klantcontacten professioneel, empathisch en efficiënt werden afgehandeld om het vertrouwen van klanten te behouden en reputatieschade te voorkomen.
Customer service manager
Meanwhile, we no longer work for Emma mattress
Customer service manager
Board of directors
Managing director Goldner
Manager after-sales
Manager Customer service Netherlands
Customer service manager
Sometimes it's useful to have someone to take a look with you, someone with years of experience who takes a fresh look at your customer service. SpangenbergGroep's Customer Service QuickScan gives you insight into how your customer service is functioning and where you can start optimising it.
We analyse the main themes and bottlenecks within each customer service area, as well as specific themes related to your business. The aim of the QuickScan is to identify the gap between the desired situation and the current situation. After mapping, we provide advice on the steps to be taken to achieve the desired situation
Wondering if we can help you with just good customer contact? Also your outsource customer service? Take contact with us!