Gratis Whitepaper klantgerichtheid!

We hebben een White paper geschreven over klantgerichtheid. We hebben daarin onze praktijk ervaringen en ook een beetje onze mening natuurlijk meegenomen. We kijken onder andere naar het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en proberen aan de hand van een aantal voorbeeld duidelijk te maken wat klantgerichtheid dan in de praktijk is.

Met onderstaand formulier kun je jouw gratis White paper aanvragen. We sturen je hem dan via de mail. Veel lees plezier!

About SpangenbergGroup

Multichannel én Meertalige klantenservice voor webshops, MKB of Multinational! Gewoon goede klantenservice door uitbesteden aan dé klantenservice specialisten!

Customer contact. Something that every organization, webshop or institution has to deal with. Customer contact has always been important, but in recent years it has played an increasingly important role setting you apart from your competition. Wil jij net dat stapje extra zetten? 

Hoe zit het met jouw customer experiencecustomer-friendliness and customer focus? Wij begrijpen dat niet iedere organisatie in staat is haar customer service optimaal en efficiënt te organiseren. Hoe zorg je ervoor dat je bereikbaarheid voldoet aan de wensen van jouw klanten? Wil je met jouw bedrijf de grens over, maar spreek je de taal niet?

Dit zijn zomaar twee voorbeelden waarbij  outsource customer service interessant kan zijn. Wij geloven in het leveren van maatwerk en gaan graag samen met jou op zoek naar een oplossing of dienst die past bij jouw organisatie. Start up of grote multinational? Met ruim 20 jaar ervaring op zak, zorgen wij voor toegevoegde waarde aan jouw klantcontact. Benieuwd of we ook jou kunnen helpen met gewoon goed klantcontact? Ook jouw outsource customer service? Neem eens Just get in touch with us! met ons op, vinden we leuk! 

 

Customer service outsourcing | External call center

Multilangual

Dutch, French, German, English and more! Now that's multilingual!

Customer centric

Multichannel

Call, Mail, Chat, socials. We support all relevant channels!

Customer service outsourcing | External call center

100% care free

Great customer service from start to finish!

what is customer experience

Over 20 years of experience

Just a lot of experience with (optimizing) customer contact

retain customers

Quality staff

Real heroes work every day to optimize the customer experience.

Customer service outsourcing pitfalls

Successful together

Focus on the long term and constantly working on partnerships

What our customers say about our services

5/5