KCC verbeteren

KCC verbeteren

+31 (0) 85-8884661

KCC verbeteren

Het Klantcontactcentrum (KCC) neemt een belangrijke positie in, omdat het voortdurend in contact staat met klanten, vaak als een van de laatste plekken waar directe interactie met hen plaatsvindt. We hebben hier een blogpost over geschreven, die je kunt vinden here.

De complexiteit van het KCC komt voort uit de noodzaak om een vaak onvoorspelbare stroom inkomende klantcontacten op een effectieve, efficiënte en professionele wijze af te handelen.

Wij hebben expertise in het optimaliseren van klantenserviceomgevingen. Onze specialisatie ligt in het verbeteren van processen om middelen effectief en efficiënt in te zetten. Met onze aanpak zijn we vaak in staat om de klantbeleving aanzienlijk te verbeteren en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Voor het verbeteren van het KCC kun je vertrouwen op de deskundigheid van SpangenbergGroep.nl, van het ontwikkelen van klantcontactstrategie tot hands-on procesverbeteringen.

KCC verbeteren

We help you align your customer service with the customer experience

Hoe wij jouw kunnen helpen met KCC verbeteren? Wij hebben ruim 25 jaar ervaring met het aansturen van complexe klantenservice organisations. We kijken graag mee naar interne bedrijfsprocessen en in welke mate deze zijn afgestemd op de klantbehoefte. De klantenservice optimaliseren begint bij SpangenbergGroep! Snel resultaat en no nonsens aanpak!

Recognisable issues:

Veel van onze klanten komen bij ons terecht omdat ze gewoon goede klantenservice willen maar het niet helemaal lukt om dat zelf voor elkaar te krijgen. Wij helpen ze daarbij! Door interne klantenservice te optimaliseren of door middel van uitbestedeing.

Reviews and especially bad customer service reviews we don't want! We help our clients turn them into improvements to avoid bad reviews! By getting the basics right and optimising business processes.

Customer service, sometimes it's busy sometimes it's quiet. Poor customer service flexibility results in poor accessibility and therefore dissatisfied customers. We help achieve flexible, reachable customer service!

We help our clients avoid avoidable customer contact! Lower costs and better customer experience as a result. In addition, partial outsourcing can be an attractive option.

Why Spangenberg Group

Spangenberg Group?

SpangenbergGroep is inmiddels ruim 25 jaar specialist op het gebied van klantenservice. Wij hebben ruime ervaring in het opzetten, aansturen en verbeteren van klantenservice organisaties en afdelingen. 

We are passionate about optimising the customer experience where we believe customer contact plays a central role. It's very easy, make sure you design your business processes so that customers don't need to contact you if that conversation has no value! On the other hand, make sure you design your customer service so that if a customer contacts you, that that contact moment in itself makes a positive contribution to the customer experience

No unnecessary customer contact, but valuable customer contact. That is what we stand for and what we work hard on every day with our clients.

Direct contact?

Optimising your customer service? We will gladly help you! Get in touch and we will look at your problem with no obligation. In over 25 years of experience, we have helped many customer service organisations. We can probably help you too!

Free Quickscan

Sometimes it's useful to have someone to take a look with you, someone with years of experience who takes a fresh look at your customer service. SpangenbergGroep's Customer Service QuickScan gives you insight into how your customer service is functioning and where you can start optimising it.

We analyse the main themes and bottlenecks within each customer service area, as well as specific themes related to your business. The aim of the QuickScan is to identify the gap between the desired situation and the current situation. After mapping, we provide advice on the steps to be taken to achieve the desired situation