Goede Duitstalige klantenservice?

Zorgeloos de beste klantenservice voor jouw Duitse klanten!

Internationaal ondernemen wordt steeds makkelijker. De klantenservice blijkt echter vaak een grotere uitdaging. Goede bereikbaar zijn op de relevante kanalen en met ruime openingstijden en dat allemaal in meerdere talen is lastig. 

Wij kunnen je helpen met jouw Duitse klantenservice. Jouw Duitse klantenservice uitbesteden en daarmee gewoon goede klantenservice bieden voor jouw Duitse klanten.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Nederlands, Frans, Duits, Engels en meer! Dat is pas meertalig!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multichannel

Call, Mail, Chat, socials. Wij ondersteunen alle relevante kanalen!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

100% ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Over 20 years of experience

Just a lot of experience with (optimizing) customer contact

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Quality staff

Real heroes work every day to optimize the customer experience.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Successful together

Focus on the long term and constantly working on partnerships

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Outsource Customer Service

Worry-free good customer service
For most companies, organizations and institutions, customer service is not necessarily something they are really set up for. Most companies are very good at something and that results in customer contacts. That applies to us, we do nothing but handle customer contacts and provide customer service services. We can organize (part of) the customer service and thus ensure that that part is properly arranged. This is, of course, largely customised. Outsourcing has a number of advantages. With outsourcing you have the benefits but not the burdens of good customer service. uitbesteden brengt een aantal voordelen met zich mee. De voornaamste zijn:
Vliegende start: Wij hebben alles in huis voor een professionele, meertalige, multichannel klantenservice
Expertise: 20 jaar ervaring die krijg je er “gratis” bij!
Kosten: Uitbesteden is vaak goedkoper als zelf doen.
Rust: Wel de lusten maar niet de lasten van goede klantenservice

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5

How does outsourcing work?

Customer service outsourcing: The benefitsOutsourcing customer service may seem complex. We have been able to set up customer service for many companies, so we now know how that works. We think it's all about the right focus. In our opinion, the best focus is based on a fruitful long-term collaboration. Then you set up the cooperation well from the start. Outsourcing is and remains largely custom work. Together, we look at the most important customer service issues and how best to organize them.
We hebben een aantal interessante blogs geschreven over uitbesteden:
De voordelen van uitbesteden
Uitbesteden voor lage volumes
Waarom klantenservice uitbesteden
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Over SpangenbergGroep

Wij kunnen je helpen om ervoor te zorgen dat jouw klantenservice een goede klantenservice is. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. Je kunt onderstaande formulier gebruiken.