Gewoon goede klantenservice voor je webshop?

We kopen steeds meer online waardoor het aantal webshops toeneemt. Met een toename van het aantal webshops neemt ook de concurrentie online toe. Naast de concurrentie op de traditionele onderdelen wordt service en in zekere mate ook klantenservice steeds belangrijker. In één van onze blogs beschreven wij het belang van goede bereikbaarheid voor webshops. Dat komt er eigenlijk op neer dat u meer omzet zult generen, meer klanten zult bedienen én u uw beter kan onderscheiden van de concurrentie als uw webshop de klantenservice op orde heeft. Maar hoe organiseert u uw webshop klantenservice?

 

 

Bereikbaar voor uw (potentiële) klant

 

“Bel ons: wij helpen u graag met uw vraag bestelling”. Op het moment dat u dat als webshop op uw website kunt zetten onderscheid u uzelf van uw concurrent. Helemaal als u daarbij ook nog de telefoon beantwoord op de tijden waarop uw klant op uw webshop zit. Zodra u zorgt dat u klant u kan bereiken op die momenten dat hij dat wenst én via de kanalen die de klant graag gebruikt straalt u uit dat u uw klant begrijpt en uw webshop daarop aanpast.

 

 

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Voor elke webshop -> Groot en klein!

Gewoon goed bereikbaar en eerste klas klantenservice voor jouw webshop. Dat kan ook als je geen enorme webshop hebt. We verzorgen jouw klantenservice ook al heb je maar 25 klantvragen per dag. Dat maakt ons uniek. 

 

Maatwerk

Elke webshop is anders. We kijken samen naar jouw webshop, jouw klanten en zelfs naar jouw concurrenten. Samen richten we dan de klantenservice in die past. Daarbij kijken we naar talen, kanalen en openingstijden bijvoorbeeld. Met onze flexibele oplossingen betaal je vervolgens alleen wat je gebruikt. Een vaste prijs per interactie. Wel zo handig!
 

Systemen

Wij werken gewoon op jullie eigen systeem! Als je geen systemen hebt dan hebben wij die of zorgen we samen dat er een passend systeem gevonden wordt.


Kleine webshop of start-up?

Dan zijn de uitdagingen om je klantenservice goed in te richten vaak nog groter. Geen probleem wij kunnen dat voor je doen. Jouw webshop is voor ons nooit te klein. Wij kunnen echt voor elke webshop een hele goede klantenservice verzorgen!

 

Meertalig?

Geen probleem. Met onze klantenservice kun jij je bezig houden met het verder laten groeien van je webshop en ontzorgen wij je op het gebied van de klantenservice. Voor hetzelfde gemak doen wij dat in het Duits, Frans of Engels. Daarmee is jouw klantenservice nooit een probleem, zelfs niet als jij in het buitenland gaat opereren.

Call? Mail? Chat? Social media? Reviews? ticketing?

KOM MAAR DOOR! Wij doen de klantenservice en dan ook goed en helemaal. We handelen jouw klantcontacten af en beantwoorden de klantvragen zo veel mogelijk ook inhoudelijk. Vragen of producten, diensten, levertijden, vooraarden, verzen statussen noem maar op. Omdat wij op zoveel mogelijk op jullie eigen systemen werken kunnen we de vragen ook inhoudelijk beantwoorden. Vervolgens helpen we jou zo veel mogelijk met informatie om te zorgen dat jij je klanten nog beter kunt bedienen.
 
Lees hier alles over klantenservice uitbesteden, hoe dat werkt, wat de voordelen zijn en waarom dat ook voor lage volumes heel interessant kan zijn! 

Meer over het belang van good customer service voor je klantbeleving en je marketing je hier!
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter