Goede meertalige klantenservice?

Internationaal groeien en toch gewoon goede klantenservice blijven bieden? Dat is een uitdaging voor veel bedrijven met internationale ambities.

Wij kunnen je helpen! Helpen met gewoon hele goede klantenservice in het Nederlands, Frans, Duits en Engels met de optie om naar wens andere talen te ondersteunen.

Meertalige klantenservice op alle relevante kanalen zoals call, mail, chat, social media etc. Je klantenservice uitbesteden geeft je de vrijheid om zonder zorgen internationaal te groeien!

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Vragen of interesse?

Heb je interesse in onze dienstverlening op het gebied van meertalige klantenservice of heb je er vragen over? Je kunt bellen met +31 (0) 85 8884661 of onderstaand formulier gebruiken!

    Meertalige Klantenservice uitbesteden

    Niet langer heeft de klantenservice een obstakel te zijn voor het realiseren van internationale groei ambities. Sterker nog Met het uitbesteden van de klantenservice weet je zeker dat je jouw klanten kunt bedienen in hun eigen taal op voor hen belangrijke kanalen.

    Het uitbesteden van je meertalige klantenservice naar SpangenbergGroep geeft je de rust en de zekerheid dat je klanten geholpen worden zonder dat je zelf meertalige medewerkers hoeft aan te nemen.

    Wat wij bieden is een fullservice meertalige klantenservice oplossing. Samen creëren we de klantenservice die past bij jouw producten/diensten en die naadloos aansluit bij de behoeften van je klanten. Als het nodig is helpen we je zelfs met vertalingen van bijvoorbeeld je website, e-mails of andere schriftelijke communicatie. 

    Wij maken internationaal ondernemen, groeien en succesvol zijn wel een stuk eenvoudiger.

    How does outsourcing work?

    Het uitbesteden van de klantenservice lijkt complex. Wij hebben voor veel bedrijven de klantenservice mogen inrichten dus weten inmiddels wel hoe dat werkt. Volgens ons draait het allemaal om de juiste focus. De beste focus is wat ons betreft uitgaan van een vruchtbare samenwerking op de lange termijn. Dan richt je de samenwerking vanaf het begin goed in.

    Uitbesteden is en blijft grotendeels maatwerk. We kijken samen naar de belangrijkste thema’s rondom de klantenservice en hoe we die het beste in kunnen richten. Denk hierbij aan:

    Achtergrond: Wij is de klant en wat is het product/dienst?
    Techniek: Welke systemen gaan we gebruiken?
    Kwaliteit: Op welke wijze staan we klanten te woord?
    Mensen: Wie gaat het doen?
    Kanalen: Welke kanalen gaan we ondersteunen?
    Openingstijden: Van hoe laat tot hoe laat en op welke dagen?
    Planning & forecast: Hoe zorgen we voor de juiste planningen?

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Multilangual

    More than eight languages, now that's multilingual!

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Multichannel

    We support all relevant channels.

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Completely carefree

    From start to finish well taken care of customer service

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Over 20 years of experience

    Just a lot of experience with (optimizing) customer contact

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Quality staff

    Real heroes work every day to optimize the customer experience.

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Successful together

    Focus on the long term and constantly working on partnerships