Answering service Netherlands
Goede telefonische bereikbaarheid heeft een positieve invloed op de customer experience. Met onze antwoord service bent u gegarandeerd goed bereikbaar! Herkent u 1 van de volgende situaties:
- U wordt vaak gebeld op momenten dat het u niet uitkomt?
- U krijgt vaker te horen dat u niet goed bereikbaar bent?
- U wordt tijdens uw werk vaak gestoord door inkomende telefoontjes?
- U wilt wel zorgeloos goed bereikbaar zijn maar niet constant gestoord worden?
- Uw (potentiële) klanten bellen u ook vaak in de avond of zelf in het weekend?
Dan is onze antwoordservice de oplossing voor u. Zorgeloos goed bereikbaar met uw eigen receptioniste. Standaard van 08:00 tot 21:00. Wij staan uw bellers te woord als uw eigen receptie, beantwoorden veel gestelde vragen en maken een terugbelverzoek indien noodzakelijk.
Uw bereikbaarheid, onze zorg
Onze antwoordservice Nederland is erop gericht om u te ontzorgen. Gewoon goed bereikbaar zonder dat u altijd op de telefoon hoeft te letten. Vandaag 10 gesprekken en morgen 50? Geen enkel probleem, ons team van klantcontact specialisten zit voor u klaar om uw telefoongesprekken te beantwoorden. U maakt een professionele indruk omdat u altijd goed bereikbaar bent en uw beller professioneel te woord wordt gestaan. Kortom: u bent zorgeloos goed bereikbaar voor uw (potentiële) klanten met onze antwoordservice! Ook voor uitgebreidere customer service ondersteuning kunt u bij ons terecht. Het outsourcing customer service heeft een aantal grote voordelen, you can read that here.
Zorgeloos goed bereikbaar voor uw (potentiële) klanten?
Wij beschikken over de faciliteiten, de mensen, de ervaring én de drive om u te helpen met uw bereikbaarheid.
Hoe werkt onze antwoordservice?
Onze antwoordservice functioneert als verlangde van uw organisatie. Wij functioneren als uw eigen receptie op afstand en zorgen ervoor dat uw beller en (potentiële) klant het gevoel heeft echt met uw eigen receptie te bellen. Dat geeft een professionele indruk. In overleg met u bepalen wij welke vragen wij direct (kunnen) beantwoorden. Dat zijn vragen waarvan de beller mag verwachten dat uw receptie daar een antwoord op heeft. Voor overige vragen of mensen die u of een specifiek persoon binnen uw organisatie willen spreken kunnen we 2 dingen doen: Doorverbinden of een terugbel verzoek maken. Wij bepalen in overleg met u wat u het prettigst vindt.
Wel de lusten en niet de lasten van professionele bereikbaarheid?