Start-up en CS (Customer Service)

Als start-up ben je over het algemeen druk bezig met innovatieve oplossingen, techniek, investeerders en het opzetten van een levensvatbare onderneming. Het belang van goede CS wordt weleens onderschat. Toch is CS van groot belang voor de slagingskans van de gemiddelde start-up.
Dat geldt voor een start-up misschien nog wel meer als voor een bestaand bedrijf. Als start-up ben je nieuw en heb je vaak geen trackrecord, opgebouwde reputatie of onvoorwaardelijk vertrouwen. Geen wonder aangezien start-ups vaak net zo snel weer verdwijnen als ze gekomen zijn.

Goede CS is geen wondermiddel waardoor jij als start-up garantie hebt op succes. Succesvolle bedrijven hebben de CS echter meestal bijzonder goed geregeld. Het is dus echt wel heel verstandig om je CS al goed in te richten vanaf het moment dat je start-up serieuzere vormen aan gaat nemen.

Overal waar start-up staat kun je ook scale-up lezen overigens.
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Goede CS als katalysator voor (internationale) groei

Voor zowel start-up als scale-up staat groei centraal. Vaak over de lands-, en of taalgrenzen heen. Dat maakt goede Customer Service een nog grotere uitdaging. Een uitdaging die wij echter al vaker van dichtbij hebben meegemaakt en gefaciliteerd.

Meerdere kanalen ondersteunen in meerdere talen. Dat kunnen wij. Dat maakt ons uitermate geschikt als partner voor start-ups maar ook zeker voor scale-ups. De internationale en multichannel CS hoeft geen belemmering meer te zijn in de groei. Met 1 partner de meest relevante taalgebieden ondersteunen!

Voor diverse opdrachtgevers hebben wij de transitie mogen ondersteunen van start-up naar volwaardig internationale multinational. Goede CS zorgt ervoor dat je als start-up niet alleen je klantenservice op orde hebt maar ook in staat bent input van klanten te gebruiken om je product, dienst, processen etc aan te passen op de klantbeleving.

Zorgeloos Multilingual & Multichannel CS

Jij bent goed in start-uppen, wij zijn goed in CS. Dus als wij voor jou de CS verzorgen kun jij je bezig houden met waar jij goed in bent. Met onze oplossingen ben je zeker van goede bereikbaarheid en onderscheidende klantbeleving.

Op  het gebied van CS staat niks jouw (internationale) groei nog in de weg. Volgende maand naar Frankrijk en de maand daarna naar Duitsland? Geen probleem.

Vandaag 100 interacties en morgen 200 en over een jaar 1.000 per dag? Geen probleem. Wij groeien mee en zorgen voor de juiste capaciteit op het juiste moment. Uiteraard met de kwaliteit die je van een specialist mag verwachten.

We helpen je daarnaast met het optimaliseren van je bedrijfsvoering. Als wij contact hebben met jouw klanten helpen we je doorlopend met het vertalen van de klantsignalen en klantvragen naar verbeteringen. Zo maak je optimaal gebruik van de input van klanten. Doorlopend verbeteren en zorgeloos goede multilingual en multichannel CS.

Goed verhaal? Neem even contact op, hebben we het er eens over.
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter