Telefoonservice tarieven

Telefonische bereikbaarheid is belangrijk. Of u nu ZZP’er, MKB’er of multinational. Als u klanten u bellen wilt u de telefoon zo snel mogelijk beantwoorden. Het zelf inrichten van goede telefonische bereikbaarheid is lastig en vaak ook een dure aangelegenheid. U moet altijd voldoende telefonisten of receptionisten beschikbaar hebben om alle snel en professioneel te woord te staan, ook in het geval van ziekte, drukte en andere onverwachte situaties. Maar wat zijn de tarieven van een goede telefoonservice en wat krijg je daarvoor?

Bedenk eerst wat voor u belangrijk is

Bij het vergelijken van telefoonservice aanbieders is het belangrijk eerst goed te bedenken wat u zoekt. Er zijn veel verschillende opties. Denk dus eerst goed na over wat u wilt? Zoekt u bijvoorbeeld meertalige ondersteuning? Wilt u ook in het weekend bereikbaar zijn? Is het voor u belangrijk om ook in de avond bereikbaar te zijn? Zoekt u een partner die alleen uw telefoon beantwoord of die ook met u meedenkt?

Telefoonservice tarieven vergelijken | Kwaliteit én lage kosten

Bij het vergelijken van telefoonservice tarieven is het goed om ook de kwaliteit goed te kunnen beoordelen. U heeft er immers niets aan om goedkoop uit te zijn en vervolgens uw klanten niet de service te bieden die u voor uw klanten wenst. Kwaliteit kunt u het best te beoordelen door te kijken wat de organisatie verder doet, zoekt u een belfabriek of een specialist in klantbeleving die jaren ervaring heeft in het optimaliseren van contact met klanten. Zoekt u dat laatste dan bent u bij SpangenbergGroep aan het juiste adres.

Maatwerk vanaf Euro 2,30

We kijken graag naar jouw specifieke wensen en behoeften. We leveren maatwerk óók als het gaat om telefoonservice. Je bent bij ons al zorgeloos bereikbaar vanaf Euro 2,30 per interactie!