Telephone service

Telephone service

Phone service, always available

Always reachable with SpangenbergGroup's telephone service

Elke organisatie, ongeacht haar grootte of sector, heeft op een bepaalde manier te maken met bereikbaarheid. Bereikbaarheid is immers de sleutel tot effectieve communicatie en succes in de moderne zakenwereld. Voor klanten, die vragen hebben, feedback willen geven of ondersteuning nodig hebben; voor medewerkers, die informatie of begeleiding zoeken om hun werk optimaal te kunnen uitvoeren; voor leveranciers, die leveringen willen afstemmen of afspraken willen bevestigen; en voor andere belanghebbenden, zoals investeerders of partners, die op de hoogte willen blijven van de laatste ontwikkelingen binnen je organisatie.

Communicatie vindt tegenwoordig plaats via een veelheid aan kanalen: telefoon, e-mail, chat, social media en alle andere beschikbare contactmogelijkheden die de technologische vooruitgang ons heeft gebracht. Elk kanaal heeft zijn eigen unieke voordelen en het is belangrijk om op al deze fronten aanwezig te zijn om aan de verwachtingen van je doelgroep te voldoen.

Met de telefoonservice van SpangenbergGroep ben je altijd goed bereikbaar. Niet alleen via de traditionele telefoon, maar indien nodig zelfs via alle relevante digitale kanalen! Hun professionele team zorgt ervoor dat geen enkel bericht onbeantwoord blijft en dat elke interactie soepel en efficiënt verloopt. Zo verzeker je je ervan dat je organisatie nooit een belangrijke kans mist en altijd klaarstaat om te reageren op wat er ook op je pad komt.

Door te kiezen voor de diensten van SpangenbergGroep, investeer je in een betrouwbare partner die je helpt je bereikbaarheid te optimaliseren. Dit leidt tot hogere klanttevredenheid, betere interne communicatie en een sterker imago van je organisatie. Kortom, met SpangenbergGroep ben je niet alleen bereikbaar, maar blijf je ook relevant in een wereld die voortdurend in beweging is.

Phone service: no more missed calls!
No more missed calls

With our phone service, you're simply easy to reach. No more missed calls and not being disturbed? We take care of that for you. All the benefits but none of the burdens of good accessibility

Klantenservice uitbesteden met grote mate van flexibiliteit
Wide and flexible opening hours

From 09:00 to 17:00 or do you prefer 08:00 to 20:00 and weekends? Our opening hours are flexible and we adapt to your needs. Simply available at the important times! That is what we guarantee.

Outsource multilingual customer service
Various multilingual options

Customers in multiple countries? International growth ambitions? No problem with SpangenbergGroep's service. Dutch, French, German and English are standard. Good multilingual accessibility

blended klantenservice uitbesteden
Also for mail, chat, socials etc.

What organisation is now only accessible by phone? We offer good reachability on all relevant channels. This way, you can be reached on all channels important to your customers without any worries! Nice and easy

Telephone service at SpangenbergGroup

Good accessibility as standard

No frills, just good availability. Whether you just need an answering service or full customer service support, SpangenbergGroep is the right partner for you. Multilingual and multichannel. We make sure your company is easily accessible. Whether it is busy or quiet, you can always be reached by your customers!

Incl phone number

We will give you a phone number. You can use that or transfer there if you already have a number. We set everything up the way you want it. With a welcome message or without - it's up to you!

Phone service with FAQ
Also FAQ

Contact is also about content. We believe that well-wishers should always be able to be answered. We are an extension of our clients and not an external agency that happens to answer the phone. That is not customer-oriented

Dedicated klantenservice uitbesteden
Personalised service

No online portals where you just have to manage your own affairs. Just people you can always call if you have questions or want to adjust something. That is SpangenbergGroep's service. Personal, with short lines and direct, no frills

klantenservice uitbesteden met de beste kwaliteit
Quality

We advise multinationals on customer experience. So you can assume that the quality of our service is extremely high. High-quality customer contacts, not an anonymous call factory with no attention to quality.

Telephone service rates

Always reachable with SpangenbergGroup's telephone service

Clear, transparent rates, ample (customised) options. Multilingual? Multichannel? No problem.

Telephone service support

Already from
€1,50
/contact

Dedicated customer service support

Already from
€32
/hour

Accessibility subscription

Already from
€150
/month

Some of our customer cases

5/5
Heijnen haagplanten
Emma Mattress customer service outsourcing | improve customer service
Outsource KVK customer service | improve customer service
Vtech klantenservice ondersteuning
Fleurop customer service outsourcing | improve customer service

Direct quotation?

Get in touch with us! We'd love to take a look. You can also use our online quotation tool. Then we will immediately have all the info we need to create a customised quote for you. You can find it here