Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual? Een korte uitleg van wat wat wij daarmee bedoelen:

Voor veel van onze klanten is het van belang dat er zowel in de eerste als tweedelijns klantenservice meerdere talen gesproken worden. Bedrijven zijn steeds vaker actief in meerdere landen. Zeker bij de start van een nieuwe markt, waarbij de volumes vaak nog laag zijn, is het interessant om met een team van mulitlangual klantenservice agents aan de slag te gaan. Zo kan er gemakkelijk en met relatief weinig kosten toch hele goede klantenservice geboden worden. Bij SpangenbergGroep hebben we hier best wel wat ervaring in. Zo vroeg een van onze klanten laatst of wij ook de Deense taal beheersten. Op dat moment hadden wij deze skill nog niet in huis, maar na wat serieus zoekwerk lukte het ons om binnen twee weken een team Nederlands & Deens sprekende callcenter agents in huis te halen. Onze locatie, midden in Maastricht, draagt hier natuurlijk ook aan bij. Een bruisende studenten stad met een hoog internationaal karakter.

Het uitbesteden van multilangual klantenservice kan zowel dedicated als non-dedicated. Wij denken hierin altijd in mogelijkheden in plaats van in beperkingen. Belangrijk hierbij vinden wij dat de klantbeleving en klanttevredenheid gewaarborgd blijven, in welke taal of vorm van klantenservice dan ook. Onze veelgebruikte tools en meetinstrumenten sluiten feilloos aan op bijna alle talen. Daardoor is het voor onze projectbazen een fluitje van een cent om afgesproken SLA’s en behaalde KPI’s in (bijna) elke andere taal dan Nederlands uit te draaien en te bespreken met de betreffende opdrachtgever.

Behoefte aan multilingual ondersteuning? Internationale groeiambities? Neem eens contact op. We kunnen je helpen!