Wij begrijpen dat niet iedere organisatie in staat is om haar klantenservice optimaal en efficiënt te organiseren. Hoe zorg je ervoor dat je bereikbaarheid en kwaliteit voldoen aan de wensen van jouw klanten? Zet je je middelen effectief en efficiënt in? Besteed je de klantenservice uit of optimaliseer je je eigen klantenservice? SpangenbergGroep is de specialist op het gebied van externalizar el servicio de atención al cliente en klantenservice verbeteren!
Gewoon hele goede meertalige én multichannel klantenservice. Flexibel met de juiste bezetting op het juiste moment. Altijd goede klantenservice! Klantenservice ondersteuning al vanaf Euro 2.50 per contact of Euro 35 per uur!
Multilingüe
Multicanal
Schaalbaar
Hoge kwaliteit
Betere interne klantenservice? Wij helpen jouw klantenservice beter functioneren. Met ruim 25 jaar ervaring zorgen wij voor waardevol klantcontact! Vraag een gratis Quickscan aan dan brengen wij verbeterpotentieel snel in kaart!
No nonsense
25+ jr ervaring
Pragmatisch
Quickscan gratuito
Met ruim 25 jaar ervaring in klantenservice weten we precies wat er nodig is om klantcontact te managen, op te zetten én te optimaliseren. We brengen snel kansen in kaart om klanttevredenheid en klantbeleving te verbeteren. Daarbij kijken we naar alle cruciale factoren binnen het klantcontactcentrum: van de kwaliteit en kwantiteit van gesprekken tot processen, medewerkers en systemen.
Sólo un buen servicio al cliente...
Contacto con el cliente es algo con lo que toda organización tiene que lidiar. Desempeña un papel cada vez más importante en la diferenciación. ¿Quiere ir un paso más allá con un servicio de atención al cliente realmente bueno? Podemos ayudar a su mejorar el servicio al clienteo puede llamar al servicio de atención al cliente a externalizar. Sea cual sea su reto de atención al cliente, ¡le ayudaremos!
Soluciones de atención al cliente multilingües, multicanal y flexibles hechas a medida. ¿Desea un crecimiento (internacional) sin preocupaciones? ¿Una estructura flexible o totalmente externalizada?
Met de flexibele klantenservice ondersteuning van SpangenbergGroep ben jij altijd zeker van gewoon goede klantenservice!
¿Alguien con mucha experiencia que analice su servicio de atención al cliente y le ayude a mejorarlo? ¿Optimizar el servicio de atención al cliente? Podemos ayudarle.
Jouw klantenservice afdeling verbeteren doe je met de klantenservice specialisten van SpangenbergGroep
¿Cómo experimentan sus clientes sus servicios? ¿Qué procesos podrían adaptarse mejor a la experiencia de sus clientes? Le ayudamos a mejorar.
Gestroomlijnde processen, tevreden klanten, hogere klanttevredenheid, wij helpen je met snel en blijvend verbeteren!
Menos contactos innecesarios con los clientes (residuos) y más interacciones de alta calidad con los clientes (valor). Le ayudamos
Wat heb jij vandaag nodig om morgen je klantenservice te verbeteren? Heb je behoefte aan advies en expertise op het gebied van klantcontact, klantenservice of procesoptimalisatie? Of is het uitbesteden van je klantenservice (meertalig, multichannel en flexibel) dé oplossing voor jouw uitdagingen? Wij helpen je graag met een klantenservice die niet alleen uitblinkt in kwaliteit, maar ook echt waarde toevoegt aan de klantbeleving. Lagere kosten én een betere klantbeleving? Het kan. Wij laten het je graag zien.
Un servicio de atención al cliente bien organizado reduce los costes porque los recursos se utilizan con eficacia y eficiencia.
Un servicio de atención al cliente bien organizado garantiza un alto grado de flexibilidad, mayor calidad y mejor experiencia del cliente
Estamos orgullosos de nuestra empresa familiar sin accionistas externos. Siempre nos centramos en añadir valor a largo plazo, más que en obtener beneficios a corto plazo. Crear oportunidades juntos y, por tanto, crecer, ¡para eso lo hacemos!
Wij bieden gewoon uitstekende klantenservice. Ons team van ervaren professionals ondersteunt diverse organisaties bij hun klantenservice, of het nu gaat om technische ondersteuning, eerstelijns contact of volledige support – wij regelen het!
Schaalbaar, flexibel en meertalig, met ruime openingstijden. We werken naadloos samen met interne klantenteams of nemen de volledige klantenservice uit handen. Jouw flexibele klantenserviceteam, maar dan op afstand!
Het kan enorm waardevol zijn om een ervaren partner mee te laten kijken bij specifieke uitdagingen. SpangenbergGroep beschikt over meer dan 25 jaar expertise in het optimaliseren van klantcontact. Met onze diepgaande kennis helpen wij organisaties bij het verbeteren van hun klantenserviceafdeling, het versterken van klantgerichtheid en het optimaliseren van de klantbeleving. Wij hanteren een no-nonsense aanpak: pragmatisch, resultaatgericht en altijd op zoek naar de meest efficiënte oplossing. Sta jij voor uitdagingen binnen je klantenservice of klantcontactcentrum? Daag ons uit!
SpangenbergGroup.es
Especialistas en contacto con el cliente
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
¿Se pregunta si podemos ayudarle simplemente con un buen contacto con el cliente? También su externalizar el servicio de atención al cliente? Tome póngase en contacto con ¡con nosotros!