Donwloads
(937) 409 5745
We delen graag onze kennis
In de afgelopen jaren hebben we redelijk wat kennis opgebouwd als het gaat over klantenservice en het optimaliseren daarvan. Daarbij merken we dat veel organisaties behoefte hebben aan basic handvatten om zelf de klantenservice te verbeteren. Aan de hand van vragen uit de makrt hebben we aantal stdnaard documenten opgesteld. Deze kunnen dienen als uitgangspunt of als basis om zelf mee aan de slag te gaan.
We helpen je daar natuurlijk graag bij. We stellen de documenten gratis ter beschikking op deze pagina. Als je hulp nodig hebt met het verbeteren van je klantenservice kun je altijd contact met ons opnemen!
Hoe voer je een telefoongesprek in de klantenservice of in een KCC? Met deze 10 aspecten voldoet elk gesprek aan een goede kwaliteitstandaard. Gebruik onze aspecten of pas ze aan om kwaliteit te kunnen meten én verbeteren! Klik de button om het document te downloaden!
Hoe handel je e-mails af in een klantenservice omgeving? Hoe borg je goede kwaliteit en hoe zorg je ervoor dat je je klanten via de e-mail netjes, professioneel, effectief én efficient te woord staat. Onze handleiding E-mail afhandeling in de klantenservice geldt als algemene basis!
Hoe handel je e-mails af in een klantenservice omgeving? Hoe borg je goede kwaliteit en hoe zorg je ervoor dat je je klanten via de e-mail netjes, professioneel, effectief én efficient te woord staat. Onze handleiding E-mail afhandeling in de klantenservice geldt als algemene basis!
Hoe handel je e-mails af in een klantenservice omgeving? Hoe borg je goede kwaliteit en hoe zorg je ervoor dat je je klanten via de e-mail netjes, professioneel, effectief én efficient te woord staat. Onze handleiding E-mail afhandeling in de klantenservice geldt als algemene basis!
Hoe handel je e-mails af in een klantenservice omgeving? Hoe borg je goede kwaliteit en hoe zorg je ervoor dat je je klanten via de e-mail netjes, professioneel, effectief én efficient te woord staat. Onze handleiding E-mail afhandeling in de klantenservice geldt als algemene basis!
Hoe voer je een telefoongesprek in de klantenservice of in een KCC? Met deze 10 aspecten voldoet elk gesprek aan een goede kwaliteitstandaard. Gebruik onze aspecten of pas ze aan om kwaliteit te kunnen meten én verbeteren! Klik de button om het document te downloaden!
Quickscan gratuito
A veces es útil contar con alguien que eche un vistazo con usted, alguien con años de experiencia que eche un vistazo fresco a su servicio de atención al cliente. El servicio de atención al cliente QuickScan de SpangenbergGroep le permite saber cómo funciona su servicio de atención al cliente y por dónde puede empezar a mejorarlo.
Analizamos los principales temas y cuellos de botella dentro de cada área de atención al cliente, así como temas específicos relacionados con su negocio. El objetivo del QuickScan es identificar la brecha entre la situación deseada y la actual. Tras el mapeo, asesoramos sobre los pasos a dar para alcanzar la situación deseada