We hebben meer dan 25 jaar ervaring in klantenservice, inclusief het managen, opzetten én optimaliseren van klantcontact, klanttevredenheid, klantenservice en klantbeleving. Dankzij onze uitgebreide ervaring kunnen we snel verbeterpotentieel identificeren binnen een Klantcontactcentrum. Hierbij richten we ons onder andere op de kwaliteit en kwantiteit van klantcontacten, processen, medewerkers, systemen en andere cruciale factoren.
We houden het graag eenvoudig. Bij ons geen dikke rapporten vol onbegrijpelijke Engelse termen. In plaats daarvan leveren wij een kort en praktisch rapport waar je meteen mee aan de slag kunt. Daarnaast geven we advies dat gericht is op duurzame resultaten. Denk aan quick wins die morgen al impact hebben, maar ook aan waardevolle input voor bijvoorbeeld procesoptimalisatie of verbetering van de klantbeleving. En dat alles doen we gratis. Onze consultants vinden het namelijk gewoon ontzettend leuk om te doen. Maar we gaan verder dan alleen het rapport. Als het nodig, handig of wenselijk is, helpen we je ook graag om de verbeteringen daadwerkelijk in de praktijk te brengen. Zo zorgen we ervoor dat het rapport niet in een la verdwijnt, maar dat we samen de koe bij de hoorns vatten en het KCC of de klantenservice in no-time geoptimaliseerd is!
Wij nemen dan heel snel contact met je op om de quickscan te plannen.
SpangenbergGroup.es
Especialistas en contacto con el cliente
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
¿Se pregunta si podemos ayudarle simplemente con un buen contacto con el cliente? También su externalizar el servicio de atención al cliente? Tome póngase en contacto con ¡con nosotros!