Klantenservice Uitbesteden: Flexibel & Meertalig

Flexibele en schaalbare klantenservice!
SpangenbergGroep - Klantenservice uitbesteden. Flexibel, Schaalbaar, multichannel, meertalig, lokaal en 25 jaar ervaring

Klantenservice als strategische motor voor bedrijfsgroei en concurrentievoordeel.

Goede klantenservice is essentieel voor klanttevredenheid, klantbeleving en concurrentievoordeel. Het effectief afhandelen van een onvoorspelbare stroom  klantcontacten kan lastig zijn. Externaliser le service clientèle biedt de oplossing.

Wij bieden meertalige, multichannel en flexibele klantenservice die jouw klantbeleving versterkt. Met SpangenbergGroep ben je verzekerd van zorgeloze, professionele en hele flexibele service die waarde toevoegt aan je bedrijf. Wij werken met een lokaal team en werken volledig vanuit ons kantoor in Nederland (Maastricht). Geen dus geen shady outsourcing naar landen of personen elders op de wereld. En Oh ja, wij werken ook nog eens op jouw systemen als je dat fijn vindt. Zorgeloos (internationaal) groeien met de dienstverlening van SpangenbergGroep!

Voordelen van klantenservice uitbesteden

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen met klantenservice uitbesteden. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice.

Externaliser kan al vanaf 
Euro 35,- per uur!
 2,50 per contact!
Externaliser le service client multilingue

Meertalige Support voor Internationale Groei

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard! Internationaal ondernemen zonder zorgen. Wel zo makkelijk!

blended klantenservice uitbesteden

Multichannel: Telefoon, Chat, Mail en Meer

Alle relevante contact kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing etc. Volledig ontzorgd én flexibel! Alles onder 1 dak. Wel zo handig en klantvriendelijk!

Dedicated klantenservice uitbesteden

Lokaal eigen team!

Je eigen professionele klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Zorgeloos hele goede klantenservice! Al vanaf Euro 35,- per uur!

blended klantenservice uitbesteden

Blended mogelijkheden!

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice en flexibele ook voor kleine bedrijven of als het rustig is! Al vanaf Euro 2,50 per contact!

klantenservice uitbesteden met de beste kwaliteit

Altijd hoge kwaliteit!

Hoogwaardige contact-momenten die waarde toevoegen. Optimalisatie van processen en doorlopend verbeteren. Dat is waar wij voor staan.

Klantenservice uitbesteden met grote mate van flexibiliteit

Flexibel en schaalbaar!

Altijd de juiste bezetting. ook in het hoogseizoen of laagseizoen gewoon goed bereikbare klantenservice! Wij zorgen dat de bezetting klopt! Wel zo handig.

Externaliser le service client multilingue

Pourquoi Domino's Pizza a choisi le groupe Spangenberg

Domino's est connu pour son engagement en faveur de l'amélioration continue et de la satisfaction des clients. À une époque où les contacts avec les clients se font de plus en plus par le biais de canaux multiples et en plusieurs langues, il est essentiel d'opérer de manière flexible, évolutive et de haute qualité. C'est exactement ce que propose le groupe Spangenberg : plus de 25 ans d'expérience, une approche pragmatique et une expérience éprouvée dans la fourniture d'un excellent service à la clientèle multilingue, multicanal et évolutif pour une grande variété d'organisations.

Onze klanten:

Ook deze bedrijven kozen voor (gedeeltelijke) uitbesteding bij SpangenbergGroep De specialist in klantcontact!

Rated 5 out of 5
AMK
zekerarbo 1
Diebold
Equilin
Foodello
Top Magasin de piscines
Campus Confetti
Cerveau
PoliDirect
images 2
53740624 2104718782898378 7160763037182328832 n e1747899187622
309846795 471648554982255 876696953415148201 n e1747900918358
Logo Dominos pizza.svg
327173374 1123968321631766 8420424902526278961 n
Plantes de haies Heijnen
Emma Mattress externalisation du service client | améliorer le service client
municipalité deastricht
Externaliser le service clientèle du KVK | améliorer le service à la clientèle
Service clientèle de Vtech
Fleurop customer service outsourcing | améliorer le service à la clientèle

Lagere kosten en hogere flexibiliteit met klantenservice uitbesteden

Klantenservice uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name hogere mate van flexibiliteit en schaalbaarheid, groot aantal mogelijkheden in combinatie met heldere, lagere kosten worden door onze klanten als voordelen gezien! Daarnaast is uitbesteden vaak goedkoper!


Nous avons rédigé un blog énumérant tous les avantages de l'externalisation.

flexibele klantenservice met klantenservice uitbesteden

Augmentation ou réduction d'échelle, ajout de langues ou extension des heures d'ouverture. Avec l'externalisation, vous bénéficiez d'un service clientèle méga flexible !

hogere klanttevredenheid met klantenservice uitbesteden

Grâce à notre service clientèle, vous augmentez la satisfaction de vos clients. Nous vous aidons à adapter vos services à vos clients !

Lagere en transparante kosten met klantenservice uitbesteden

L'expérience et les économies d'échelle permettent de réduire les coûts du service à la clientèle. Plus d'options à moindre coût !

Meer klantcontact met klantenservice uitbesteden

Des moments de contact précieux, une bonne accessibilité et un service à la clientèle distinctif sans souci !

Waarom klantenservice uitbesteden bij SpangenbergGroep?

Waarom SpangenbergGroep jouw klantenservicepartner is

Al meer dan 25 jaar is SpangenbergGroep dé specialist in klantenservice. Wij ontzorgen je volledig door een meertalige, multichannel en flexibele service te bieden die jouw klantbeleving versterkt. Zo kun jij je richten op je kernactiviteiten terwijl wij zorgen voor zorgeloze en professionele ondersteuning van jouw klanten.

Klantenservice verbeteren en optimaliseren

Naast het beheren van onze klantenservice nemen we ook klantenservice-optimalisatieprojecten voor onze rekening, gericht op het continu verbeteren van processen en klanttevredenheid. Op onze blogs delen we veel kennis over klantcontact, procesoptimalisatie en de invloed van AI op moderne klantenservice. Hierdoor blijf je altijd vooruitlopen met een effectieve klantenservice.

Externalisation du service à la clientèle : quelles sont les possibilités ?

L'externalisation du service clientèle, une solution toujours adaptée

Chaque service clientèle est différent. Les défis qu'il doit relever sont également différents. C'est pourquoi, lors de l'externalisation du service clientèle, il est important de disposer de suffisamment d'options pour adapter le mode d'externalisation à la situation. Nous disposons de plusieurs options à cet effet

Externaliser kan al vanaf 
Euro 35,- per uur!
 2,50 per contact!
Externaliser entièrement le service à la clientèle

Externaliser l'ensemble du service à la clientèle

Toutes les organisations ne disposent pas de leur propre service clientèle. Dans ce cas, il peut être judicieux d'externaliser l'intégralité du service clientèle. Nous disposons d'un service clientèle entièrement équipé, avec le personnel, les systèmes et les connaissances adéquats. De cette manière, vous pouvez fournir un très bon service à la clientèle sans disposer de votre propre service à la clientèle interne. Flexible, multilingue et multicanal !

Externaliser partiellement le service à la clientèle

Externalisation partielle du service à la clientèle

Les organisations qui disposent de leur propre service clientèle ne sont pas toujours en mesure de fournir le service souhaité. Nous pouvons y remédier en recourant à l'externalisation partielle. Par exemple, sous la forme d'une enveloppe flexible, d'un débordement ou à certains moments. Nous pouvons aussi, par exemple, prendre en charge des domaines linguistiques difficiles ou impossibles à prendre en charge en interne. Nous prenons en charge ce qui ne peut pas être fait en interne (pour un certain temps) !

Externalisation du service à la clientèle sur mesure

Externalisation du service à la clientèle sur mesure

Outre l'externalisation totale ou partielle, nous proposons des solutions personnalisées de contact avec la clientèle. Celles-ci peuvent aller d'une assistance temporaire à des campagnes et enquêtes sortantes. Nous relevons volontiers vos défis en matière de contact avec la clientèle et nous sommes expérimentés dans tous les aspects du contact avec la clientèle. Mettez-nous au défi avec vos problèmes !

Contact direct ?

Prenez contact avec nous ! Nous nous ferons un plaisir d'y jeter un coup d'œil. Vous pouvez également utiliser notre outil de devis en ligne. Nous disposerons alors immédiatement de toutes les informations nécessaires pour établir un devis personnalisé. Vous pouvez le trouver ici

Externaliser le service clientèle : Quel est le coût ?

Les coût dépendent de toutes sortes de variables telles que les langues, les canaux et les heures d'ouverture. Nous pouvons facturer à l'heure ou à l'interaction. Un service à la clientèle vraiment excellent reste personnalisé pour nous.

We kijken graag in elke specifieke situatie naar een passende oplossing. De kosten van onze dienstverlening zijn vaak lager dan de kosten van een interne klantenservice. Zeker als we kijken naar de grote mate van flexibiliteit en de mogelijkheden die we bieden.

Sur la base d'une brève réunion de présentation, nous pouvons déterminer quelle solution est appropriée dans votre cas et quel en serait le coût. Vous disposez déjà d'un service d'assistance à la clientèle pour quelques centaines d'euros par mois !

Lire ici een uitgebreidere blog over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice.

Demandez votre offre sur mesure à. Vous le recevrez dans votre boîte aux lettres dans les 48 heures !

Wanneer is klantenservice uitbesteden een goede oplossing?

het uitbesteden van de klantenservice heeft een aantal voordelen. Met name de voordelen die het gevolg zijn van schaalvoordelen zijn voordelen die met een interne klantenservice lastig te realiseren zijn. We hebben een uitgebreide blog geschreven over de voordelen van klantenservice uitbesteden, Vous pouvez le trouver ici

Internationale groei ambities?

Klantenservice standaard in het Nederlands, Frans, Duits en Engels. Zorgeloos internationaal ondernemen en groeien! Klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het het gebied van talen.

Alle kanelen ondersteunen?

Call, mail, chat, Whatsapp, ticketing, reviews, socials. Multichannel klantenservice met alle kanalen onder 1 dak. De klantenservice uitbesteden zorgt voor meer mogelijkheden op het gebied van kanalen.

Extreme pieken en dalen in het aanbod?

Drukke periodes gevolgd door rustige periodes en toch je bzetting altijd goed op orde? Uitbesteden helpt je met de juiste bezetting op het juiste moment zonder dat je zelf je team of te veranderen!

Ruime openingstijden en mogelijkheden!

Ook in de avonden en weekeinden je klanten te woord staan? Met klantenservice uitbesteden hoef je zelf niet in extra bezetting te voorzien. Wij regelen het voor je!

Weinig interne flexibiliteit?

Op en afschalen wanneer nodig. Altijd de juiste bezetting zowel in het hoogseizoen als in het laagseizoen. De klantenservice uitbesteden zorgt voor aanzienlijk meer flexibiliteit.

Weining expertise op gebied van CS?

Klantenservice is wat we al 25 jaar doen en waar we goed in zijn. Het uitbesteden van de klantenservice zorgt voor de aanwezigheid van ruime kennis en ervaring in de klantenserice.