Centre d'appels entrants et sortants
Het inbound/ Outbound callcenter is verantwoordelijk voor alle inkomende en uitgaande klantcontacten. Dat kan zijn sales, aftersales, klantenservice, klachtafhandeling etc. Het callcenter is daarmee een belangrijk onderdeel van de organisatie op zowel op het commerciële gebied als op het gebied van klantbeleving.
SpangenbergGroep.nl is dé specialist als het gaat om et inbound/ Outbound callcenter met ruim 35 jaar ervaing in de klantcontact!

Callcenter inhuren?
Het zelf inrichten en goed laten functioneren van een inbound/ outbound callcenter is lastig. Het vraagt veel ervaring met het stroomlijnen van klantcontact. Zowel inbound (inkomend) als outbound (uitgaand) klantcontact is redelijk complex. Zaken als training, systemen en planningen komen er allemaal bij kijken.
Daarom kun je een inbound/ outbound callcenter ook inhuren en je klantcontacten daar (gedeeltelijk) naar externaliser. Een inbound/ outbound callcenter heeft vaak veel ervaring, alle systemen, de mensen en de organisatie om je dan snel te kunnen helpen. Met het inhuren van een gespecialiseerd bedrijf heb je wel de lusten maar niet de lasten van een professioneel inbound/ outbound callcenter!
Nous pouvons vous aider !
- Wij zijn er heel er goed in. Callcenter is onze corebusiness!
- De schaalvoordelen van een goedlopende callcenter
- Ruim 25 jaar ervaring met het optimaliseren van klantenservice
- Multilingue, multicanal et totalement déchargé
- Flexibilteit grotere flexibele teams
- Avoir les joies, mais pas le fardeau, d'un bon service à la clientèle !
Ce que nos clients disent de nos services





Comment fonctionne l'externalisation ?
Dat vertellen we je graag door eerst goed naar je te luisteren. Dan kijken we naar wat wij kunnen en of we daarin een goede match hebben. Hebben we die? Dan gaan we een stap verder en hebben we de volgende tools die we in kunnen zetten om de perfecte klantenservice vorm te geven:
- Assistance dédiée : votre propre équipe de service à la clientèle, mais à distance
- Soutien mixte pour une grande flexibilité
- Soutien hybride, un mélange de soutien mixte et de soutien spécialisé
- Personnalisation. Votre propre solution de service à la clientèle sur mesure
Nous pouvons vous aider !

Multilangue
Plus de huit langues, c'est ça le multilinguisme !

Multicanal
Nous soutenons tous les canaux pertinents.

Totalement déchargé
Un excellent service à la clientèle du début à la fin

Plus de 20 ans d'expérience
Une grande expérience en matière de contact avec les clients (optimisation)

Personnel de qualité
De véritables héros travaillent chaque jour pour optimiser l'expérience des clients.

Réussir ensemble
Se concentrer sur le long terme et travailler constamment sur des partenariats

Marketing du service à la clientèle : le service à la clientèle en tant qu'outil de marketing

Externaliser le service clientèle même pour les faibles volumes !
