Franse klantenservice?
Zorgeloos de beste klantenservice voor jouw Franse klanten?
Internationaal ondernemen wordt steeds makkelijker. De klantenservice blijkt echter vaak een grotere uitdaging. Goede bereikbaar zijn op de relevante kanalen en met ruime openingstijden en dat allemaal in meerdere talen is lastig.
Wij kunnen je helpen met jouw Franse klantenservice. Jouw Franse klantenservice uitbesteden en daarmee gewoon goede klantenservice bieden voor jouw Franstalige klanten.

Franse klantenservice uitbesteden?

Franse klantenservice uitbesteden
Het uitbesteden van je Franse klantenservice kan een goede oplossing zijn. Goede Franstalige klantenservice inrichten gaat verder als het aannemen van mensen die Frans spreken. Wij hebben ervaring met Franse klantenservice. Waarom de Franse klantenservice uitbesteden?
- Wij verzorgen de Franse klantenservice voor verschillende bedrijven
- Wij hebben ruime ervaring met Franse klantenservice
- Ruim 20 jaar ervaring met het optimaliseren van klantenservice
- Meertalig, multichannel én volledig ontzorgd vanaf het begin
- Flexibiliteit en zorgeloos internationaal groeien en ondernemen
- Wel de lusten maar niet de lasten van gewoon goede meertalige klantenservice!

Multilangual
Nederlands, Frans, Duits, Engels en meer! Dat is pas meertalig!

Multichannel
Call, Mail, Chat, socials. Wij ondersteunen alle relevante kanalen!

100% ontzorgd
Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice!

Ruim 20 jaar ervaring
Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Kwalitatief personeel
Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Samen succesvol
Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships
Hoe werkt uitbesteden?
Het uitbesteden van de Franse klantenservice lijkt complex. Wij hebben voor veel bedrijven de klantenservice mogen inrichten dus weten inmiddels wel hoe dat werkt. Volgens ons draait het allemaal om de juiste focus. De beste focus is wat ons betreft uitgaan van een vruchtbare samenwerking op de lange termijn. Dan richt je de samenwerking vanaf het begin goed in.
We hebben een aantal interessante blogs geschreven over uitbesteden:
De voordelen van uitbesteden
Uitbesteden voor lage volumes
Waarom klantenservice uitbesteden


De kosten van Franse klantenservice uitbesteden?
Wij bieden 2 vormen van ondersteuning waarbij. Afhankelijk van het volume en ce complexiteit kan de ene net interessanter zijn als de andere.
Dedicated ondersteuning: Met name interessant bij grotere complexiteit en hogere volumes. Wij zetten een team neer dat functioneert als je eigen klantenservice team maar dan op afstand. Da kan al vanaf Euro 1,75 per interactie.
Blended ondersteuning: Interessant met lagere volumes en een beperkte mate van complexiteit, Ons blended team handelt jouw contacten af. Mega flexibel en gewoon heel erg goed. Dat kan al vanaf Euro 31,- per uur!
Over SpangenbergGroep
Wij kunnen je helpen om ervoor te zorgen dat jouw klantenservice een goede klantenservice is. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. Je kunt Ditformulier gebruiken.
Wat onze klanten over ons zeggen




