About us

Gewoon goede klantenservice

Zorgeloos de beste klantenservice voor jouw klanten!

Wij doen het al een tijdje (20 jaar). Bedrijven en organisaties helpen met het optimaliseren van de klantenservice. Het is belangrijk om je klantenservice op orde te hebben. Het ook echt een stuk leuker als het gewoon lekker loopt. Voor jou als bedrijf maar natuurlijk ook voor jouw klanten. Als je je klantenservice goed op orde hebt zegt dat dat jij je je klanten serieus neemt en jij dus je best doet om ze zo goed mogelijk te helpen. Het soms lastig om dat zelf te doen. Er komt nogal wat bij kijken. Techniek, mensen, contact, kwaliteit, openingstijden, kanalen, info, systemen etc. Best veel. Maar wij doen dat dus al een tijdje voor veel verschillende berdrijven en kunnen je dus helpen. Daar zijn we best goed in en vinden we ook echt heel leuk om te doen.

We hebben ook best al wat mooie klantcases.

Klantenservice uitbesteden

Zorgeloos goede klantenservice

Klantenservice is voor de meeste bedrijven, organisaties en instellingen niet perse iets waar ze ze echt voor ingericht zijn. De meeste bedrijven zijn ergens heel er goed in en dat heeft klantcontacten als gevolg. Voor ons geldt dat wel, wij doen niets anders als het afhandelen van klantcontacten en verzorgen van klantenservice diensten. Wij kunnen (een deel) van de klantenservice inrichten en daarmee zorgen dat dat stuk goed geregeld is. Dat is uiteraard grotendeels maatwerk. Het uitbesteden brengt een aantal voordelen met zich mee. De voornaamste zijn:
 
Vliegende start: Wij hebben alles in huis voor een professionele, meertalige, multichannel klantenservice
Expertise: 20 jaar ervaring die krijg je er “gratis” bij!
Kosten: Uitbesteden is vaak goedkoper als zelf doen.
Rust: Wel de lusten maar niet de lasten van goede klantenservice

SpangenbergGroep functioneert als de klantenservice van onze klanten, niet als extern bureau.  Wij hebben de expertise, mensen en de drive om de klantenservice voor al onze klanten goed en professioneel te verzorgen. We merken dat de meeste van onze klanten het fijn vinden om zich te kunnen concentreren op waar ze goed in zijn met het vertrouwen dat de klantenservice in ieder geval goed geregeld is.

Hoe werkt uitbesteden?

Het uitbesteden van de klantenservice lijkt complex. Wij hebben voor veel bedrijven de klantenservice mogen inrichten dus weten inmiddels wel hoe dat werkt. Volgens ons draait het allemaal om de juiste focus. De beste focus is wat ons betreft uitgaan van een vruchtbare samenwerking op de lange termijn. Dan richt je de samenwerking vanaf het begin goed in.

Uitbesteden is en blijft grotendeels maatwerk. We kijken samen naar de belangrijkste thema’s rondom de klantenservice en hoe we die het beste in kunnen richten. Denk hierbij aan:

Achtergrond: Wij is de klant en wat is het product/dienst?
Techniek: Welke systemen gaan we gebruiken?
Kwaliteit: Op welke wijze staan we klanten te woord?
Mensen: Wie gaat het doen?
Kanalen: Welke kanalen gaan we ondersteunen?
Openingstijden: Van hoe laat tot hoe laat en op welke dagen?
Planning & forecast: Hoe zorgen we voor de juiste planningen?
Multilangual

Meer dan acht talen zodat wij jouw internationale groeiambities kunnen faciliteren.

Multichannel

Wij onder steunen alle relevante kanalen.

Volledig ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

Ruim 20 jaar ervaring

Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

Kwalitatief personeel

Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Samen succesvol

Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships