07 jul Callcenter inbound
Wilt u altijd bereikbaar zijn?
Het inbound callcenter ontvangt het inkomend telefoonverkeer van potentiële klanten, bestaande klanten, afnemers & leveranciers. Op dit kanaal kunt u het visitekaartje van uw bedrijf afgeven en de klanten de benodigde ondersteuning bieden. Het inbound outbound callcenter speelt een grote rol in de winstgevendheid van uw organisatie. Tevreden klanten blijven namelijk langer klant.
Onze kracht
SpangenbergGroep
Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving
De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer
Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer
Het uitbesteden van het callcenter inbound zorgt er ten eerste voor dat u tijd bespaard. Deze tijd kunt u effectief besteden aan uw eigen werkzaamheden. Ten tweede bespaard u een hoop geld, bij een externe partij betaalt u namelijk alleen per gevoerde gesprek. Derde voordeel is dat u altijd bereikbaar bent, hierdoor zal u nooit deals mislopen.
SpangenbergGroep is een externe partij die de netgenoemde voordelen van het inbound outbound callcenter voor u kan realiseren. Neem daarom voor vrijblijvend advies contact op met een van onze specialisten. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@spangenberggroep.nl of te bellen naar +31 (0)43-6049211.