Inbound outbound callcenter

Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Doorlopende kwaliteitscontroles
Hoge mate van flexibiliteit
Bereikbaarheidsgarantie
30 dagen niet goed geld terug

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

 

Inbound outbound callcenter – Via het callcenter, in andere woorden belcentrum genoemd, bedienen de meeste grote organisaties hun klanten. Bij kleine bedrijven belt de eigenaar meestal zelf met de de klanten. Vaak niet wetende dat het uitbesteden hiervan veel voordeliger is. Hier kom ik later op terug.

Eerst wil ik u wat uitleg geven over de complexe term: Inbound outbound callcenter. Inbound callcenter is niets meer dan ‘inkomend telefoonverkeer’. Bestaande klanten, potentiële klanten, leveranciers en afnemers nemen contact met u op voor vragen, ondersteuning, informatie of hulp. Het inbound callcenter biedt hen de gewenste service en stelt daarmee de klant tevreden. Het outbound telefoonverkeer is het uitgaande telefoonverkeer in het callcenter.

Kenmerken van callcenter inbound en outbound:

  • Grote aantallen medewerkers
  • Strikte taakverdeling
  • Hoge efficiëntie
  • Het aanbieden van maatwerk

Nu u weet wat de betekenis is van de termen inbound callcenter en outbound callcenter, wil ik u graag de voordelen van het uitbesteden hiervan meegeven. Hierover leest u meer in de volgende paragraaf.

Inbound outbound callcenter – Uitbesteden aan een externe partij!

Callcenter inbound – Op het moment dat u het inbound outbound callcenter laat uitbesteden aan een externe partij, zal u van enkele voordelen gaan genieten:

  • Besparing van tijd > U heeft meer tijd over voor uw eigen werkzaamheden.
  • Besparing van geld > U loopt nooit potentiële deals mis & betaalt alleen per gevoerd gesprek in plaats van per uur.
  • Hogere effectiviteit > Uw personeel hoeft zich niet bezig te houden met klantcontact en houdt de focus op zijn eigen taken.

Vrijblijvend advies?
Neem direct contact op met een van onze deskundigen. Dit kunt u doen via de e-mail op info@spangenberggroep.nl of telefonisch op +31 (0)43-6049211.
Het uitbesteden van het callcenter inbound & outbound zal uw bedrijf naar een hoger niveau tillen. SpangenbergGroep maakt uw inbound outbound callcenter succesvol!



Ook via WhatsApp!