Klantcontactcentrum

Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Betere klantbeleving door goed klantcontact
Gegarandeerd goede klantenservice
Echte bereikbaarheid, direct iemand aan de lijn
Multichannel & Multilingual klantcontact

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

Het belang van een goed georganiseerd klantcontactcentrum.

We zien dat steeds meer organisaties de waarde van klantcontacten inzien. Het klantcontactcentrum handelt veel contacten af die worden geïnitieerd door (potentiële) klanten. Het klantcontactcentrum is daarmee een niet te onderschatten marketing tool. Een goed klantcontact heeft positieve invloed op de klantbeleving en daarmee de algehele klanttevredenheid. Daarnaast is steeds beter inzichtelijk welke invloed een goed georganiseerd klantcontactcentrum heeft op omzetten en marges. De focus verschuift langzaam van een kosten georiënteerde aan sturing naar een opbrengsten georiënteerde aan sturing.

Wat kan SpangenbergGroep voor uw klantcontactcentrum betekenen?

Wij hebben brede ervaring in het verbeteren van klantcontacten. Dat doen wij op 2 manieren. Wij ondersteunen opdrachtgevers intern maar handelen ook klantcontacten af voor veel verschillende opdrachtgevers. In ons multichannel klantcontactcentrum voeren wij effectief en efficient hoogwaardig klantcontact uit voor onze opdrachtgevers. Ideaal voor die organisaties die zelf niet in staat zijn een eigen multichannel klantcontactcentrum op te zetten. Of voor organisaties die zich liever bezighouden met waar zij goed in zijn en het klantcontact uit willen besteden aan een organisatie die daar goed in is: SpangenbergGroep.

Klantcontactcentrum

Vrijwel iedere onderneming of instelling heeft te maken contacten zoals (potentiële) klanten, cliënten, leveranciers of afnemers. Veelal worden de contact op een centraal punt binnen de organisatie afgehandeld. In dat klantcontactcentrum handelt men veelal inkomende maar ook uitgaande klantcontacten af. Dat kan via verschillende kanalen. In een klantcontactcentrum worden naast telefoongesprekken ook vaak e-mails en steeds vaker ook chats en social media contacten afgehandeld. Al jaren voorspelt men het verdwijnen van het traditionele callcenter. Wat we echter zien is dat het traditionele callcenter zich ontwikkeld tot een klantcontactcentrum waar over allerlei verschillende kanalen contact met klanten plaats vind.



Ook via WhatsApp!