Klanten Contact Centrum (KCC)

Klanten contact centrum

Klantcontact wordt een steeds belangrijker marketing instrument. Organisaties en instellingen richten daarvoor vaak een eigen callcenter of klanten contact centrum (KCC) in. Het is echter niet zo eenvoudig een eigen afdeling op te zetten waar klantcontacten effectief, efficiënt en professioneel worden afgehandeld.

De inrichting van een eigen callcenter of KCC wordt vaak onderschat omdat met vaak redeneert vanuit de organisatie zelf en bij de inrichting van een callcenter kijkt naar de techniek. De eerste vraag die men zich zou moeten stellen is waarom gaan we een callcenter of KCC opzetten? En misschien nog belangrijker: Wat verwachten onze klanten van ons? Denk dan aan vragen als:

  • Via welke kanalen willen onze klanten ons graag bereiken?
  • Op welke tijden willen onze klanten ons graag bereiken?
  • Op welke vragen willen onze klanten antwoord?
  • Wat verwachten de klanten van de klantcontacten in termen van kwalitatieve aspecten?

Ook bij het inrichten van een callcenter of KCC zou de klantbehoefte centraal moeten staan.

Uw eigen callcenter/ KCC of uitbesteden?

 

U heeft binnen uw organisatie of instelling misschien de discussie over hoe u het contact met uw klanten kunt optimaliseren? Hoe zorgt u voor goede bereikbaarheid? Hoe zorgt u dat uw klantcontacten waardevol zijn? In sommige gevallen kan het zinvol zijn om het uitbesteden van (een deel van) uw klantcontacten te overwegen. Het gebruik maken van het KCC van SpangenbergGroep heeft een aantal voordelen voor u:

  • Wij verzorgen de service zoals u dat voor uw klanten wenst
  • Wij hebben ruim 30 jaar ervaring in klantcontact
  • Wij hebben een volledig ingericht multichannel contactcenter
  • Onze flexibiliteit maakt dat u zorgeloos goed bereikbaar bent
  • Wij werken met gemiddeld HBO opgeleide medewerkers
  • Onze tarieven zijn transparant, laag en u betaalt voor wat u gebruikt.

Onze oplossingen

Wij bieden naast onze telefoonservice maatwerk oplossingen. Dat wil zeggen dat wij de service zoals u dat voor uw klanten wenst voor u inrichten. Zo weet u zeker dat u echt zorgeloos voorzien bent van een goede klantenservice met bereikbaarheidsgarantie. In ons callcenter / KCC voeren wij zowel inkomende als uitgaande gesprekken. Daarbij hebben wij diverse mogelijkheden ten aanzien van bijvoorbeeld meertaligheid (NL/BE/FR/ENG/DE), opleidingsniveau en richting etc.



Ook via WhatsApp!