Eerst even onze eigen en veel gekopieerde definitie van klantbeleving:
Klantbeleving is de ervaring die een (potentiële) klant heeft bij afname of gebruik van producten of diensten van een organisatie. Centraal bij klantbeleving staan de contactmomenten die de afnemer heeft met de organisatie waarbij hij een product of dienst afneemt.
Een uitgebreidere blog over wat klantbeleving is lees je hier en waarom dat start met goed klantcontact lees je hier.
Klantbeleving zorgt voor onderscheidend vermogen. Klantbeleving optimaliseren levert een hogere klanttevredenheid op en als je het goed doet ook gestroomlijnde klantgerichte bedrijfsprocessen. SpangenbergGroep kan je helpen!
Gestroomlijnde processen = betere klantbeleving Het belang van een positieve beleving bij het afnemen van producten/diensten is evident. Het optimaliseren van de klantbeleving is nog best een klus. Klantbeleving optimaliseren begint bij het in kaart brengen van de wijze waarop de klanten het “klant zijn” op dit moment ervaren. Dat doen we op verschillende manieren van onderzoek en analyse. De resultaten daarvan vergelijken we met wat een 9+ klantbeleving zou zijn. Met dat als uitgangspunt kun je bedrijfsprocessen gaan optimaliseren en steeds verder afstemmen op de klantbehoefte. Optimalisatie van de klantbeleving wordt op die manier leuk en je kunt snel resultaten boeken. Tenminste wij vinden dat leuk en we zijn er ook best goed in.
Met ruim 25 jaar ervaring in het optimaliseren van klantenservice organisaties kunnen wij helpen met klantbeleving optimaliseren. Waar lopen jouw klanten tegenaan en welke knelpunten kun je aanpakken om de klantbeleving te verbeteren. Wij kunnen dat niet alleen voor je in kaart brengen maar we helpen je ook met het oplossen van die knelpunten. Onze business consultants ondersteunen bij het in kaart brengen van bedrijfsprocessen en het oplossen van knelpunten. Met een frisse blik en veel ervaring zien ze de dingen vaak net iets anders. In combinatie met diverse vormen van onderzoek (klantenfeedback, KTO etc) kunnen wij niet alleen verbeteren maar ook de resultaten meten in termen van klanttevredenheid. Dat maakt ons anders.
SpangenbergGroep is al meer dan 25 jaar dé specialist op het gebied van klantenservice. Maar waarom zou je ons vragen om jou te helpen om je klantbeleving te optimaliseren?
Wij bieden een unieke combinatie van diensten aan onze opdrachtgevers. Aan de ene kant zorgen we volledig ontzorgen op het gebied van klantenservice, terwijl we aan de andere kant actief bijdragen aan de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan uw klanten.
Naast het beheren van onze eigen klantenserviceorganisatie, ondersteunen we ook met klantenservice-optimalisatieprojecten. Met deze projecten richten we ons op het verbeteren van de klantenservice en de gerelateerde afdelingen. Dit is wat ons echt uniek maakt. Wij bieden niet alleen klantenservice, maar we blijven deze voortdurend verbeteren!
Heb je vragen over klantbeleving? Wil je klantbeleving optimaliseren maar weet je niet waar je moet beginnen? Neem contact op en daag ons uit. We kijken graag met je mee. Je kunt ons bellen op 085-8884661 of je kunt dit formulier gebruiken.
Soms is het handig om iemand te hebben die even met je meekijkt, iemand met jarenlange ervaring die met een frisse blik naar jouw klantenservice kijkt. Met de Klantenservice QuickScan van SpangenbergGroep krijg je inzicht in het functioneren van jouw klantenservice en waar je kunt beginnen met de klantenservice optimaliseren.
We analyseren de belangrijkste thema’s en knelpunten binnen elke klantenservice, evenals specifieke thema’s die gerelateerd zijn aan jouw bedrijf. Het doel van de QuickScan is om de kloof tussen de gewenste situatie en de huidige situatie in kaart te brengen. Na het in kaart brengen geven wij advies over de te nemen stappen om de gewenste situatie te bereiken
SpangenbergGroep.nl
Specialisten in klantcontact
Randwycksingel 20 (C03)
6229 EE Maastricht
T: +31 (0) 85 8884661
Info@spangenbergGroep.nl
Benieuwd of we jou kunnen helpen met gewoon goed klantcontact? Ook jouw klantenservice uitbesteden? Neem eens contact met ons op!
website verbeteren | website optimaliseren | optimalisatie | analyse | woorank specialist | woorank expert-2 | website maken weert | website maken valkenburg | website maken urmond | website maken tongeren | website maken stein | website maken sittard | website maken roermond | website maken meerssen | website maken margraten | website maken maastricht | website maken limburg | website maken lanaken | website maken heerlen | website maken hasselt | website maken gulpen | website maken geleen | website maken elsloo | website maken eijsden | website maken cadier en keer | website maken born | website maken beek | website laten maken maastricht | website laten bouwen maastricht | webdesigner maastricht | webdesign valkenburg | webdesign sittard | webdesign meerssen | webdesign mestreech | webdesign maastricht | webdesign limburg | webdesign lanaken | webdesign heerlen | webdesign gulpen | webdesign geleen | webdesign eijsden | webdesign bureau maastricht | webdesign beek | webdesign | seo valkenburg | seo utrecht | seo specialist | seo sittard | seo rotterdam | seo meerssen | seo maastricht | seo maastricht | webdesign limburg | seo limburg | seo lanaken | seo heerlen | seo gulpen | seo geleen | seo expert | seo eindhoven | seo eijsden | seo denhaag | seo beek | seo amsterdam | portfolio webdesign en seo optimalisatie | online marketing bureau maastricht | onderhoudwebsite | nieuwe website maastricht | gratis seo rapport | gratis dashboard | google specialist | google partner maastricht | google optimalisatie maastricht | google ads | google adwords maastricht | google adwords | google adverteren | google advertenties|