Klantbeleving optimaliseren

Eerst even onze eigen definitie van klantbeleving:

Klantbeleving is de ervaring die een (potentiële) klant heeft bij afname of gebruik van producten of diensten van een organisatie. Centraal bij klantbeleving staan de contactmomenten die de afnemer heeft met de organisatie waarbij hij een product of dienst afneemt. 

Een uitgebreidere blog over wat klantbeleving is lees je hier en waarom dat start met goed klantcontact lees je hier.

Klantbeleving zorgt voor onderscheidend vermogen.  Klantbeleving optimalisern levert een hogere klanttevredenheid op en als je het goed doet ook gestroomlijnde klantgerichte bedrijfsprocessen. SpangenbergGroep kan je helpen!

Klantbeleving verbeteren

Klantbeleving optimaliseren?

Kanaalkeuze klantenservice

Hoe de klantbeleving optimaliseren?

Gestroomlijnde processen = betere klantbeleving

Het belang van een positieve beleving bij het afnemen van producten/diensten is evident. Het optimaliseren van de klantbeleving is nog best een klus.

Klantbeleving optimaliseren begint bij het in kaart brengen van de wijze waarop de klanten het “klant zijn” op dit moment ervaren. Dat doen we op verschillende manieren van onderzoek en analyse. De resultaten daarvan vergelijken we met wat een 9+ klantbeleving zou zijn. Met dat als uitgangspunt kun je bedrijfsprocessen gaan optimaliseren en steeds verder afstemmen op de klantbehoefte.

Optimalisatie van de klantbeleving wordt op die manier leuk en je kunt snel resultaten boeken. Tenministe wij vinden dat leuk en we zijn er ook best goed in.

Wij kunnen helpen!

Met ruim 25 jaar ervaring in het optimaliseren van klantenservice organisaties kunnen wij helpen met klantbeleving optimaliseren. Waar lopen jouw klanten tegenaan en welke knelpunten kun je aanpakken om de klantbeleving te verbeteren. Wij kunnen dat niet alleen voor je in kaart brengen maar we helpen je ook met het oplossen van die knelpunten.

Onze business consultants ondersteunen bij het in kaart brengen van bedrijfsprocessen en het oplossen van knelpunten. Met een frisse blik en veel ervaring zien ze de dingen vaak net iets anders. In combinatie met diverse vormen van onderzoek (klantenfeedback, KTO etc) kunnen wij niet alleen verbeteren maar ook de resultaten meten in termen van klanttevredenheid. Dat maakt ons anders.

 

 

Contact?

Heb je vragen over klantbeleving? Wil je klantbeleving optimaliseren maar weet je niet waar je moet beginnen? Neem contact op en daag ons uit. We kijken graag met je mee. Je kunt ons bellen op 085-8884661 of je kunt dit formulier gebruiken.

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Multilangual

    Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

    Klant centraal

    Multichannel

    Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

    Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

    Volledig ontzorgd

    Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

    wat is klantbeleving

    Ruim 20 jaar ervaring

    Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

    klanten behouden

    Kwalitatief personeel

    Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

    Klantenservice uitbesteden valkuilen

    Samen succesvol

    Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships

    Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

    5/5