Ultieme klant beleving

Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Tot wel 30% besparen én betere klantbeleving
Unieke aanpak met direct resultaat
Hogere klantwaardering en klanttevredenheid
Hogere conversie en meer verkoop

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

Tevreden klanten, daar streven we allemaal naar. We zien dat organisaties die hun klant beleving optimaliseren succesvoller zijn. Met een ultieme klant beleving creëer je als het ware ambassadeurs voor je organisatie. We zien dat veel organisaties de gevleugelde term gebruiken: De klant centraal stellen. Toch blijkt dat in de praktijk vaak een holle term. Wat deze organisaties vaak doen is bedenken wat goed is voor hun klanten (maar eigenlijk vooral voor zichzelf) en daar hun business op inrichten.

Je langdurig onderscheiden met de ultieme klant beleving

Bedrijven waar u al jarenlang klant bent, bent u daar klant omdat ze de goedkoopste zijn? Waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk bent u daar al jaren klant omdat u daar goed geholpen wordt, omdat ze u kennen of omdat u ze vertrouwt. Dat geldt ook voor bedrijven waar u zich als nieuwe klant aanmeldt. Kiest u voor degene met de laagste prijs of kiest u voor degene waar u een prettig gesprek gehad heeft en waar u het gevoel had dat ze er voor u zijn. Waarschijnlijk voor de laatste. Een betere klant beleving zorgt ervoor dat uw klanten langer klant blijven en dat u meer klanten krijgt.

Hoe verzorg ik een ultieme klant beleving

Op papier is dat heel simpel: Vraag je klant wat ze willen en regel dat. In de praktijk ligt dat net wat anders. Bedrijfsprocessen zijn vaak ingericht op de interne organisatie. Dat wil zeggen dat het proces niet is ingericht op de wensen en behoeften van uw klant. Een ultieme klant beleving begint wel bij het bekijken van bedrijfsprocessen door de ogen van uw klant. Vervolgens start je bij wat het resultaat van een proces moet zijn en richt je je proces daar vervolgens op in. Het resultaat is vaak verbluffend. Wist u dat een ultieme klant beleving vaak vele malen goedkoper is dan een slechte klant beleving? Wist u dat u een ultieme klant beleving kunt bewerkstelligen en daarnaast us kosten significant kunt verlagen?

 

SpangenbergGroep zorgt voor een ultieme klant beleving

Wij helpen u graag. Wij zijn met onze unieke aanpak in staat om te zorgen voor een ultieme klant beleving en uw kosten significant te verlagen. Benieuwd hoe wij dat doen en op welke wijze wij u kunnen ondersteunen bij het daadwerkelijk centraal stellen van de klant?

Neem dan contact op met een van onze specialisten van SpangenbergGroep. 



Ook via WhatsApp!