Klantcontact verbeteren

Klantcontact verbeteren

De waarde van goed contact met klanten wordt steeds meer erkend. Steeds meer organisaties kijken naar klantbeleving en zijn actief bezig met het verbeteren daarvan. Daarbij wordt gekeken naar zaken als klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en klanttevredenheid. Klantcontact is een waardevol marketing instrument waarbij de reputatie gemaakt of gebroken kan worden.

Klantcontact verbeteren lijkt dan ook vaak lastig maar kan verrassend eenvoudig zijn. Wij hebben ruim 15 jaar ervaring met het verbeteren van klantcontacten en het optimaliseren van de klantenservice. Wij passen onze jarenlange ervaring toe bij het verbeteren van uw klantcontacten. Dat doen wij door:

  • U te helpen met het het bekijken van uw klantcontacten en op basis van onze jarenlange ervaring u te helpen met het doorvoeren van verbeteringen die positieve effecten zullen hebben op de klanttevredenheid, klantgerichtheid en klantbeleving.
  • Wij kunnen uw klantcontacten voor u afhandelen: U bent dan zorgeloos gegarandeerd van de beste service.

Wat is uw uitdaging met betrekking tot uw klantcontact? Daag ons uit, wij staan u graag te woord en helpen u graag met onze passie: optimalisatie van klantcontacten.

Gewoon goed klantcontact

De afgelopen jaren hebben wij veel organisaties geholpen bij het optimaliseren van de klantcontacten. Dat doen voor grote multinationals en met even veel passie en plezier voor kleine MKB’ers of zelfs ZZPérs. Wij leveren klantcontact as a service en richten het klantcontact zo in zoals onze opdrachtgevers dat willen.

Onze rol gaat echter veel verder als die van extern callcenter. Wij zijn specialist in klantcontact én klantbeleving. Dat betekent dat wij u helpen met het verbeteren van de klantbeleving door u constant aan te geven waar verbeterpotentieel zit in het klantcontact. Waar bellen klanten over? Kunnen we de communicatie aanpassen zodat klanten daar niet meer over hoeven bellen? Wat zijn knelpunten en hoe kunnen we die oplossen? Alles met als doel het optimaliseren van de klantbeleving en het vermijden van onnodige klantcontacten en daarmee kosten.

Uw klantcontact verbeteren begint bij SpangenbergGroep, specialisten in klantcontact. Daag ons uit op 088-2425475!

Zullen wij u helpen?

Wilt u uw klantcontacten écht verbeteren? Daag ons uit op 088-2425475 of gebruik dit formulier:



Ook via WhatsApp!