klantenservice uitbesteden tarieven

Altijd een passende oplossing

Vragen of meer informatie? BEL ONS!

+31 (0) 85-8884661

Klantenservice uitbesteden tarieven

Gewoon duidelijke én lage tarieven

Onze oplossingen zijn over het algemeen maatwerk oplossingen. Met onze verschillende vormen van maatwerk ondersteuning kunnen wij altijd de beste manier vinden om jou te ondersteunen. Zorgeloos gewoon hele goede klantenservice. Blended, dedicated of een abonnement? We vinden de juiste vorm die past bij jouw klantenservice uitdagingen. We hebben concurrerende tarieven terwijl onze kwaliteit altijd hoog is. Onze klantenservice uitbesteden tarieven:

Blended klantenservice support

Al vanaf
€2
/contact

Dedicated klantenservice support

Al vanaf
€32
/uur

Bereikbaarheids-abonnement

Al vanaf
€150
/maand

Altijd dezelfde hoge kwaliteit!

Het maakt niet uit welke oplossing er wordt gekozen; bij SpangenbergGroep is de kwaliteit altijd van hetzelfde hoge niveau. Of het nu gaat om 15 blended calls of 15 FTE dedicated ondersteuning, onze kwaliteit is constant, net als onze aandacht voor jou als klant. Wij beloven en leveren zorgeloos goede klantenservice. Meertalig? Multichannel? 1e en 2e lijn? Drukke en rustige momenten? Geen enkel probleem!

Klantenservice uitbesteden tarieven

Hoe wij de tarieven laag en de kwaliteit hoog houden?

Wij zijn een familie bedrijf zonder externe aandeelhouders die geld willen verdienen. Onze focus is altijd op partnerships de lange termijn en niet op marges maken op de korte termijn. We hebben weinig overhead en houden de kosten zo laag mogelijk. Daarom zijn onze klantenservice uitbesteden tarieven lager als die van andere partijen.

De kwaliteit van onze dienstverlening houden we hoog doordat klantenservice het enige is waar wij ons dag in dag uit mee bezig houden. Juist doordat onze focus lange termijn is leveren we iedere dag de kwaliteit die nodig is. Met een team van professionals ontzorgen wij volledig op het gebied van klantenservice. Meertalig, multichannel en flexibel.

Zorgeloos goede klantenservice!

Lukt het niet (altijd) om de klanten te woord te staan zoals je het graag zou willen? Wij kunnen je helpen gewoon hele goede klantenservice. We hebben verschillende manieren waarop we je kunnen ondersteunen. Centraal staan de behoeften van onze opdrachtgevers. De klantenservice die jij wilt voor jouw klanten zonder zorgen? Wij kunnen dat voor je realiseren! Met de klantenservice uitbesteden naar SpangenbergGroep heb je gewoon hele goede klantenservice. Redelijk prijzen en gegarandeerde kwaliteit

Volledige internationale, meertalige klantenservice onder 1 dak! NL, DE, FR en EN standaard!

Alle reelevate kanalen ondersteunen we. Call, mail, chat, socials, ticketing. Volledig ontzorgd! We zo handig!

Je eigen klanten-service team maar dan op afstand. Flexibel en ervaren. Gewoon hele goede klantenservice!

Een vast team met meerdere medewerkers. Goede klantenservice ook voor kleine bedrijven of als het rustig is!

We staan voor kwaliteit in klantcontact. Hoog-waardige en waardevolle klantcontacten

Altijd de juiste bezetting ook bij extreme drukte gewoon goed bereikbare klantenservice!

Maatwerk oplossing nodig?

Vraag online een offerte aan!

Met onze online offerte tool kun je makkelijk zelf een offerte aanvragen. Je ontvangt binnen 24 uur maatwerk offerte van ons. Onze maatwerk oplossingen zorgen ervoor dat wij alle vraagstukken rondom klantenservice kunnen oplossen! Heb je een vraagstuk rondom klantenservice en heb je hulp nodig van professional? Daag ons uit!

Waarom klantenservice uitbesteden?

De voordelen van uitbesteden

Het (gedeeltelijk) uitbesteden heeft een aantal voordelen. Met name op schaalvoordelen zorgen ervoor dat het makkelijker is om betere klantenservice te bieden met een externe partner. Een partner biedt meer flexibiliteit en heeft meer ervaring met het effectief, efficiënt én professioneel afhandelen van klantcontacten.

We hebben een uitgebreide blog geschreven over de voordelen van het uitbesteden van de klantenservice.

FAQ over klantenservice uitbesteden

De grootste voordelen van het uitbesteden van de klantenservice zijn schaalvoordelen, grotere mate van flexibiliteit, expertise en kostenbesparingen. We hebben een uitgebreide blog geschreven met alle voordelen. Die lees je hier.

Voor ieder bedrijf zijn de voordelen anders omdat de uitdagingen voor iedere klantenservice organisatie ook anders zijn. We leveren maatwerk dus we kijken graag mee naar de uitdagingen en op welke wijze wij met onze dienstverlening daarin van toegevoegde waarde kunnen zijn. Je kunt altijd contact opnemen met jouw specifieke vragen of uitdagingen. Misschien kunnen we je helpen!

Er zijn verschillende manieren om klantenservice uit te besteden. Welke het beste past, hangt af van factoren zoals volumes, kanalen, complexiteit en talen. Het kan gaan om volledige of gedeeltelijke uitbesteding. Daarbij werken wij doorgaans op drie verschillende manieren:

  1. Dedicated ondersteuning: Agents werken voor één specifieke opdrachtgever. Lees hier meer over dedicated klantenservice uitbesteden.
  2. Blended ondersteuning: Agents werken voor verschillende opdrachtgevers door elkaar. Lees hier meer over blended klantenservice uitbesteden.
  3. Hybride ondersteuning: Een combinatie van dedicated en blended ondersteuning.

Meer over hoe uitbesteden werkt lees je hier!

Benieuwd naar welke mogelijkheden er zijn? Neem contact op, we bespreken de mogelijkheden graag!

Snel! Meestal al binnen 2 weken. Dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van de complexiteit en de hoeveelheid. We kunnen over het algemeen een basis ondersteuning snel op orde hebben. We zijn pragmatisch en kijken liever naar mogelijkheden en oplossingen. 

De kosten van het uitbesteden van de klantenservice zijn sterk afhankelijk van variabelen zoals aantallen, openingstijden, kanalen, service levels, talen en complexiteit. Daarnaast is het afhankelijk van de gekozen vorm, blended, dedicated of hybride. Op onze tarieven pagina staan richtprijzen vermeld.

We hebben ook een uitgebreide blog geschreven over de kosten van het uitbesteden van de klantenservice. Die lees je hier.

Vragen over wat de kosten in jouw specifieke situatie zouden zijn bespreken we graag! Neem daarvoor contact met ons op!

Ja dat kan. Wij werken voor vrijwel al onze opdrachtgevers op hun eigen systemen. We hebben daardoor ervaring met de meest voorkomende systemen. Dat maakt het wel zo makkelijk om samen te werken. We hebben uiteraard ook ons eigen contactcenter systeem. Daarin kunnen wij effectief en efficient klantcontacten afhandelen. Een combinatie tussen werken op ons systeem én het systeem van onze opdrachtgevers kan ook. 

Wij willen dat onze dienstverlening naadloos aansluit bij interne afdelingen. We passen onze werkwijze daarom zoveel mogelijk aan, aan de situatie. Wel zo makkelijk.

Omdat wij voor allerlei verschillende bedrijven de klantenservice verzorgen hebben we altijd genoeg medewerkers beschikbaar om snel op te schalen. Vaak kunnen we al dezelfde dag extra bezetting voorzien. Onze dienstverlenging kan erg van toegevoegde waarde zijn bij sterk fluctuerende aantallen. Ook bij hoog,- en laagseizoenen kunnen wij helpen met de juiste bezetting op het juiste moment. 

We hebben een interessante blog geschreven over hoe om te gaan met pieken en dalen in de klantenservice. Lees hem hier!