klantenservice header

Gewoon goede klantenservice…

klantenservice

Uw eigen klantenservice zonder vaste kosten?

Wij zijn uw klantenservice en handelen de contacten af zoals u dat wenst. Multichannel, meertalig, van complex tot eenvoudig, uw wensen en behoeften staan centraal. Zorgeloze hoogwaardige klantenservice: dat is onze Service!

klantbeleving

Hoe ervaren uw klanten uw dienstverlening?

Weet u welke interne bedrijfsprocessen niet zijn ingericht op de beleving van uw klanten? Wij hebben ruim 30 jaar ervaring in het optimaliseren van klantbeleving. Lagere kosten én betere klantbeleving? Dat kan met onze unieke aanpak!

Uw eigen receptie, volledig ontzorgd

Wij beantwoorden uw telefoongesprekken als u dat even niet kunt. Zo bent u altijd zorgeloos gegarandeerd goed bereikbaar zonder dat u zelf constant de telefoon hoeft te beantwoorden of uw eigen receptie hoeft in te richten.

20108

contacten per week

6

verschillende talen

8

contact kanalen

50

medewerkers

Altijd goed bereikbaar voor uw (potentiële) klanten

Vrijwel iedere organisatie of instelling krijgt te maken met klantcontact. Klantcontact wordt een belangrijkere manier om je te onderscheiden en speelt een belangrijke rol bij de klantbeleving, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.
.
Niet elke organisatie of instelling is echter in staat een eigen Callcenter of KCC op te zetten of effectief en efficiënt te organiseren. SpangenbergGroep biedt u de bereikbaarheid én de service die u voor uw klanten wenst. Zorgeloos een goede klantenservice en gegarandeerde bereikbaarheid? Dat kan met onze diensten van receptie op afstand tot uw eigen meertalige klantenservice.
.
Ideaal als u wel altijd goed bereikbaar wilt zijn voor uw (potentiële) klanten maar niet altijd zelf in staat bent die bereikbaarheid te bieden. Wist u dat we 6 talen ondersteunen?

meertalige klantenservice

Uw klanten in goede handen!

Daag ons uit op 085-8884661 of gebruik onderstaand formulier:

SpangenbergGroep, uw callcenter specialist

SpangenbergGroep is van oorsprong een adviesbureau. Wij zijn opgericht in 2001 en zijn gestart met het adviseren van organisaties bij het optimaliseren van klantcontacten. Bij veelal grote commerciële organisaties hebben wij projecten gedaan die gericht waren op bijvoorbeeld het optimaliseren van klantcontact.
.
Nu ondersteunen wij allerlei verschillende opdrachtgevers bij het optimaliseren van hun klantcontacten. Dat verschilt van kleine webshops tot grote multinationals. Centraal daarbij staat altijd het optimaliseren van de klantbeleving en het realiseren van excellente klantenservice.

Onze helden

Met een team van ruim 50 medewerkers staan wij onze opdrachtgevers dagelijks bij in het optimaliseren van klantcontacten. Zowel onze consultants als onze contactcenter medewerkers hebben klantcontact in hun dna. Alles wat wij doen is gericht op kwalitatief hoogwaardig klantcontact. Onze medewerkers zijn hoogopgeleid en worden doorlopend gecoacht en getraind. Wij werken daarvoor met een aantal psychologen die in staat zijn onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.
.
Onze contactcenter medewerkers zijn perfect in staat uw klantcontacten af te handelen zoals u dat wenst. Wij werken met goed opgeleide medewerkers die net als wij geloven in de kracht van direct klantcontact. Kwaliteit en service staan centraal in wat wij doen.

Volledig
ontzorgd

Klantenservice
op maat

Ruim 15 jaar
ervaring

Kwalitatief
personeel

Meertalig & Multichannel

Samen
succesvol

Waarom zou u uw klantenservice uitbesteden?

We zien dat bedrijven vaak worstelen met hun klantenservice. Het is lastig om klantcontact enerzijds kosten efficiënt en anderzijds klantgericht te organiseren. Toch wordt het belang van goede service vaak wel erkend en wil men de klantenservice goed inrichten. Goed klantcontact voldoet volgens ons aan de volgende eisen:
.

  • De klantbehoefte staat centraal, zowel in termen van zaken als openingstijden als ook de kwaliteit van de dialoog.
  • Klantcontact voegt waarde toe in de klantbeleving omdat de contactmomenten afgestemd zijn op de klantbeleving.
  • Klantcontacten worden gebruikt om de dienstverlening, producten en interne bedrijfsprocessen doorlopend te verbeteren.

.
Goede klantenservice is belangrijk en daarom zijn bedrijven vaak huiverig om dat uit te besteden. U legt immers een belangrijk deel van uw dienstverlening, en als het goed is onderscheidend vermogen, in handen van een extern bureau. Dan moet u wel het vertrouwen hebben dat dit in goede handen is. De enige juiste motivatie om klantcontacten uit te besteden zou dan ook moeten zijn; het externe bureau voegt iets toe en kan iets wat u zelf niet kunt. Het zelf doen of uitbesteden is dus meer een vraag van toegevoegde waarde. Voegt het uitbesteden van de klantenservice iets toe? Daarbij kan het dus ook zijn dat een extern bureau gewoon kosten efficiënter kan doen. De voordelen van het uitbesteden van uw klantenservice op een rijtje:

klantenservice

1. Onze core business!

Onze klantcontact specialisten doen niet anders en kunnen om die reden vaak effectiever, efficiënter en professioneler werken.

2. Schaalvoordeel

Een klantcontact specialist werkt voor verschillende opdrachtgevers waarbij de schaalvoordelen over het algemeen ten goede van de afnemers komen. Zo kun je vaak veel ruimere openingstijden aanhouden en zijn er over het algemeen meer medewerkers beschikbaar om jouw contacten af te handelen.

3. Meer ervaring, ontwikkeling & advies

SpangenbergGroep heeft veel ervaring met het afhandelen van klantcontacten en kan u op basis van die ervaring helpen met het verder professionaliseren van uw klantenservice. Onze klantcontact specialisten zullen u altijd adviseren over dingen die beter kunnen en zal u voeden met wat er onder klanten leeft. Waar bellen ze over? Wat vinden uw klanten belangrijk?

4. Transparante kosten

De kosten van het intern afhandelen van klantcontact zijn vaak vaag. Dat komt omdat een groot deel van de kosten die direct klantcontact met zich mee brengt niet direct toewijsbaar zijn of toegewezen worden. Denk bijvoorbeeld aan kosten van: medewerkers, werkplekken en ICT-systemen. U weet bij ons vooraf exact wat de kosten per minuut, gesprek of per uur zijn.

5. Lagere kosten

De kosten bij het uitbesteden van uw klantcontacten zijn uiteindelijk vaak lager dan bij het zelf afhandelen, met name door het schaalvoordeel. Daarnaast krijgt u vaak meer mogelijkheden en maakt u gebruik van moderne communicatiemiddelen.

6. Wel de lusten, niet de lasten!

Als laatste misschien wel het belangrijkste; het zelf organiseren van een professionele, goed bereikbare klantenservice met ruime openingstijden is lastig. Het is zowel bij lage als bij hoge aantallen contacten lastig om altijd in de juiste bezetting te voldoen en om deze bezetting vervolgens effectief en efficiënt in te zetten. Een goede partner neemt die zorg over en zal ervoor zorgen dat u zonder zorgen voorzien bent van een goede klantenservice.

Klanttevredenheid Ede? SpangenbergGroep!

Uw klantenservice verbeteren?

Goede klantenservice wordt steeds belangrijker om u te onderscheiden van de concurrentie. Het inrichten van een goede klantenservice die afgestemd is op wat uw klant verwacht is moeilijk. Wilt u uw klantenservice verbeteren? Waar begint u dan? Wij doen niets anders als het optimaliseren van klantcontacten en kunnen ook u helpen met het verbeteren van uw klantenservice.

.
Klantenservice verbeteren kan van alles inhouden. Waar wij u mee kunnen ondersteunen zijn zaken als:

  • Het vergroten van uw bereikbaarheid
  • Volledig ontzorgen op het gebied van klantenservice
  • Het verbeteren van de klantbeleving & de klanttevredenheid
  • Het afstemmen van uw interne bedrijfsprocessen o.b.v. klantbehoefte

.
Wij hebben ruim 17 jaar ervaring met het verbeteren van klantcontacten en klantenservice. Daag ons uit met uw probleem en wij vinden voor u een passende oplossing om ook uw klantenservice te verbeteren.

Het belang van een goede klantenservice

Klanten kopen steeds minder alleen een product of een dienst. De beleving die ze daarbij hebben is vaak steeds belangrijker. Waarom bent u al jaren klant bij dezelfde verzekeringsmaatschappij? Bieden ze u iets dat geen ander biedt? Zijn ze de goedkoopste? Waarschijnlijk bent u al jaren klant omdat die keer dat u schade had ze u goed geholpen hebben. Of die keer dat u ze belde over uw polis u vriendelijk en professioneel te woord werd gestaan en u zich als klant serieus genomen en gewaardeerd voelde.
.
Dat is precies waarom een goede klantenservice belangrijk is. Het persoonlijk contact dat daar plaatsvindt maakt of breekt de klantbeleving en daarmee de relatie met je klant. Je product of dienst kan nog zo goed zijn, als je service niet aansluit bij wat je klanten willen zul je altijd kansen missen. Uw klantenservice verbeteren is daarom een doorlopend proces.

Klanttevredenheid Ede

Klanttevredenheid Ede

Ook via WhatsApp!