Uw klantenservice bekeken door Experts

Probeer het zelf!

Met de Mystery calls toetsen wij de kwaliteit van het telefonische klantcontact van uw organisatie. Zonder dat uw medewerkers het weten, benaderen wij uw organisatie als kritische klant. We brengen allereerst uw telefonische dienstverlening in kaart. Wij doen 5 mystery calls naar uw klantenservice. Wij beoordelen die gesprekken aan de hand van een groot aantal kwalitatieve en kwalitatieve aspecten.
.
Zo krijgt u een nauwkeurig beeld van de bereikbaarheid van uw onderneming, de klantgerichtheid van uw medewerkers en van het doorverbinden of het correct beantwoorden van vragen. Vervolgens formuleren we een aantal concrete verbeterpunten en geven wij advies over hoe de service eventueel verbeterd kan worden. Overzichtelijk in heldere rapportages en concrete handson verbeterpunten.

Waarom mystery calls?

Contact met de klantenservice is vaak 1 van de weinige directe contact momenten tussen organisatie en klant. Op het moment dat de klant belt met een vraag of klacht is het belangrijk hoe de klant dat contact ervaart. Alle inspanningen om een bepaalde imago, klantbeleving of merk op te bouwen kunnen in 1 contact moment worden afgebroken of verstevigd. Daarom doen wij mystyery calls. Het is een middel om eenvoudig en snel de kwaliteit van de klantenservice te meten. Vaak geeft dat hele snelle simpele handvatten om direct dingen te verbeteren.

Nu gratis 5 Mystery Calls + uitgebreid rapport!

Laat ons uw klantenservice eens beoordelen!

Volledig
ontzorgd

Klantenservice
op maat

Ruim 15 jaar
ervaring

Kwalitatief
personeel

Meertalig & Multichannel

Samen
succesvol

Ook via WhatsApp!