Telefoon antwoord service

Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Doorlopende kwaliteitscontroles
Hoge mate van flexibiliteit
Bereikbaarheidsgarantie
30 dagen niet goed geld terug

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

Een telefoon beantwoord service om geld en kosten te besparen!

Wilt u de bereikbaarheid van uw bedrijf vergroten zonder investeren in mensen en techniek te doen? Met onze telefoon antwoord service bent u snel, goedkoop en professioneel bereikbaar met tarieven vanaf: Euro 19,95 per maand. Naast de besparingen heeft het verbeteren van uw bereikbaarheid met een telefoonservice een aantal andere voordelen:

  • U bent standaard van 08:00 tot 20:00 bereikbaar
  • U bent er zeker van dat u commerciële kansen niet mist omdat u niet bereikbaar was
  • U bepaald zelf wie u wanneer terug belt
  • U wordt niet meer gestoord door tele-marketeers

Onze telefoon antwoord en/of beantwoord service werkt als een verlengde van uw organisatie. Wij passen ons aan, aan uw onderneming en wensen, maar geven u natuurlijk wel graag advies. Onze medewerkers zijn goed opgeleid en worden doorlopend getraind. Daarnaast meten wij onze eigen kwaliteit bij de telefoonservice doorlopend. U bent niet alleen goed bereikbaar maar straalt ook professionaliteit uit. Iedereen die contact met u opneemt wordt professioneel te woord gestaan met de telefoon beantwoord service van Spangenberggroep.

Naast het beantwoorden van uw gesprekken kunnen wij ook veel gestelde vragen beantwoorden, terugbel verzoeken mailen, 24/7 bereikbaar zijn en waar nodig doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling. Naast onze telefoon antwoord service bieden wij diverse andere vormen van klantcontact en ondersteunen wij organisaties met het optimaliseren van de klantbeleving.

Onze kracht

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

Voor iedere onderneming is het belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Wanneer er geen gebruik wordt gemaakt van een telefoon antwoord service kan dit een uitdaging zijn. Ondernemers of werknemers zijn vaak goed in het werk dat ze doen maar de ondernemingen zijn niet altijd ingericht om goed bereikbaar te zijn voor klanten, potentiële klanten, medewerkers of leveranciers.

Onze telefoon antwoord service helpt bedrijven met het wél optimaal bereikbaar zijn. Het verzorgen van optimale bereikbaarheid is wat wij doen met onze telefoon beantwoord service en waar wij goed in zijn. U bent met onze telefoonservice zorgeloos bereikbaar en onze telefoon service centrale zorgt ervoor dat u geen gesprekken mist van potentiële klanten.



Ook via WhatsApp!