Telefoonservice kiezen

Wilt u altijd bereikbaar zijn?


Doorlopende kwaliteitscontroles
Hoge mate van flexibiliteit
Bereikbaarheidsgarantie
30 dagen niet goed geld terug

Kom direct in contact met ons via het onderstaande formulier.

Basic€19,95

Inclusief 10 gesprekken
€19,95 per maand

Medium€85,00

Inclusief 50 gesprekken
€85,00 per maand

Extra large€325,00

Inclusief 325 gesprekken
€325,00 per maand

Telefoonservice kiezen?

Wacht niet langer en kom in contact met SpangenbergGroep! Wij zijn een jonge en dynamische onderneming die graag de klantenservice voor ambitieuze ondernemingen op zich neemt. Een juiste keuze maken tussen de beste telefoonservice voor uw onderneming kan een lastig karwei zijn, er zijn namelijk tal van opties. Met SpangenbergGroep heeft u een partner voor de rest van uw leven als ondernemer. Onze klanten ervaren ons als persoonlijk en betrokken, waarbij het persoonlijke contact als zeer prettig wordt ervaren.

Wanneer u moet kiezen voor een telefoonservice moet u wel weten wat de telefoon service centrale van het desbetreffende bedrijf voor uw onderneming kan betekenen. Met ons hoeft u zich geen zorgen meer te maken over inkomende telefoontjes die u niet meer kan beantwoorden. Deze gemiste telefoontjes beantwoorden wij voor u! Door 24/7 bereikbaar te zijn met de telefoon beantwoord service haalt u veel meer klanten binnen en is uw onderneming altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden. Dit zullen uw klanten ontzettend waarderen en bovendien komt u over als een ware professional. Allemaal pluspunten! Wanneer kiest u voor vooruitgang voor uw onderneming met behulp van een telefoonservice?

Onze kracht

SpangenbergGroep

Specialist in bereikbaarheid, klantcontact & klantbeleving

KvK

De Kamer van Koophandel is begin 2014 gestart met het centraal afhandelen van klantcontacten. Na het opstarten van het KCC hebben zij SpangenbergGroep gevraagd om het KCC door te lichten en waar mogelijk te optimaliseren. Lees meer

38logo

Hyproca Nutrition is een internationale producent van flesvoeding op basis van zowel koe- als geitenmelk. In 2014 introduceerde Hyproca Nutrition 2 eigen labels flesvoeding op de Europese markt. Lees meer

Het kiezen van de juiste telefoonservice

Onze medewerkers zorgen ervoor dat het kiezen voor de juiste telefoonservice een makkelijk karwij wordt. Onze professionals in onze telefoon service centrale nemen de telefoon voor uw bedrijf op alsof een deel van uw bedrijf zijn, niet zomaar een extern bedrijf. De klanten zullen het verschil dus niet eens merken met onze telefoon beantwoord service en uw eigen medewerkers. U mag van ons de nodige ervaring, scherpte en vooral kwaliteit verwachten. Nooit meer een telefoontje missen en u wordt nooit meer gestoord terwijl u met belangrijke zaken bezig bent. Wanneer gaat u de telefoonservice kiezen van SpangenbergGroep? Wij horen graag wat wij met onze telefoon antwoord service voor uw onderneming kunnen betekenen.

SpangenbergGroep hoopt zo snel mogelijk met u om de tafel te gaan om er samen uit te komen. Uw relaties staan we op de juiste manier te woord wanneer u kiest voor onze telefoon beantwoord service centrale. Ook zullen wij u correct en volledig over de telefoongesprekken informeren. U ontvangt de hele dag door maximale service van SpangenbergGroep. Met de professionele en persoonlijke telefoon antwoord service van ons krijgen uw (potentiële) klanten altijd gehoor! Geweldig initiatief toch? De juiste telefoonservice kiezen is een belangrijke beslissing, kies dus voor SpangenbergGroep.



Ook via WhatsApp!