Telefoonservice tarieven

Telefonische bereikbaarheid is belangrijk. Of u nu ZZP’er, MKB’er of multinational. Als u klanten u bellen wilt u de telefoon zo snel mogelijk beantwoorden. Het zelf inrichten van goede telefonische bereikbaarheid is lastig en vaak ook een dure aangelegenheid. U moet altijd voldoende telefonisten of receptionisten beschikbaar hebben om alle snel en professioneel te woord te staan, ook in het geval van ziekte, drukte en andere onverwachte situaties. Maar wat zijn de tarieven van een goede telefoonservice en wat krijg je daarvoor?

Bedenk eerst wat voor u belangrijk is

Bij het vergelijken van telefoonservice aanbieders is het belangrijk eerst goed te bedenken wat u zoekt. Er zijn veel verschillende opties. Denk dus eerst goed na over wat u wilt? Zoekt u bijvoorbeeld meertalige ondersteuning? Wilt u ook in het weekend bereikbaar zijn? Is het voor u belangrijk om ook in de avond bereikbaar te zijn? Zoekt u een partner die alleen uw telefoon beantwoord of die ook met u meedenkt?

Uitbesteden: De oplossing voor personeelstekorten in de klantenservice

Telefoonservice tarieven vergelijken


Bij het vergelijken van telefoonservice tarieven is het goed om ook de kwaliteit goed te kunnen beoordelen. U heeft er immers niets aan om goedkoop uit te zijn en vervolgens uw klanten niet de service te bieden die u voor uw klanten wenst. Kwaliteit kunt u het best te beoordelen door te kijken wat de organisatie verder doet, zoekt u een belfabriek of een specialist in klantbeleving die jaren ervaring heeft in het optimaliseren van contact met klanten. Zoekt u dat laatste dan bent u bij SpangenbergGroep aan het juiste adres.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Flexibiliteit en schaalbaarheid:

Een extern bureau biedt meer flexibiliteit en schaalbaarheid, wat van onschatbare waarde is in de strijd tegen personeelstekorten. Je kunt snel op- en afschalen, omdat een extern callcenter vaak meerdere klantcontactprojecten heeft. Hierdoor is het eenvoudiger om de capaciteit aan te passen. Wanneer het intern druk is, kan het nodig zijn om eerst personeel te werven en vervolgens in te werken. Een extern callcenter beschikt altijd over voldoende capaciteit en kan dus sneller opschalen wanneer het drukker wordt. Daarnaast kan er ook makkelijker worden afgeschaald wanneer de vraag afneemt.

Wat kost telefoonservice?

De kosten zijn afhankelijk van allerlei variabelen zoals talen, kanalen en openingstijden. We kunnen per uur of per interactie afrekenen. Gewoon echt hele goede klantenservice blijft voor ons maatwerk.

Vraag hier je maatwerk offerte aan. Die heb je dan binnen 48 uur in je mailbox!

Over SpangenbergGroep

Wij kunnen je helpen om ervoor te zorgen dat jouw klantenservice een goede klantenservice is. Gewoon goede klantenservice waarbij de basis op orde is. Waarbij klantcontacten waarde toevoegen aan de klantbeleving. Wij ontzorgen je op het gebied waar wij goed in zijn (klantenservice) zodat jij je zorgeloos kunt concentreren op waar jij goed in bent. Klinkt dat goed? Neem eens contact op. 

Met ruim 25 jaar ervaing op het gebied van het optimaliseren van klantcontact en klantbeleving kan SpangenbergGroep je helpen. De klantenservice optimaliseren of andere vraagstukken ten aanzien van klantcontact of klanten service?

Neem contact met ons op!

Jouw bereikbaarheid uitbesteden?

Neem contact io. Dan kijken we graag met je mee!

    Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

    5/5