Telefoonservice vergelijken

Telefonische goed bereikbaar zijn is niet altijd even makkelijk te realiseren. Je klanten verwachten wel dat je goede breikbaar bent en het liefts op de tijdstippen dat ze contact met je willen opnemen.

Wij kunnen je helpen met het realiseren van die goede bereikbaarheid. Gewoon goede bereikbaarheid en telefoonservice zonder zorgen.

Wij ondersteunen overigens ook alle andere kanalen zoals mail, chat en social media. Eventueel zelfs meertalig! Meer dan gewoon simpele telefoonservice. Wij bieden een totale oplossing voor de bereikbaarheid én de klantenservice.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Ook gewoon goed bereikbaar zijn?

Heb je interesse in onze dienstverlening op het gebied van meertalige klantenservice of heb je er vragen over? Je kunt bellen met +31 (0) 85 8884661 of onderstaand formulier gebruiken!

Telefonie of klantenservice uitbesteden

Zorgeloos goed bereikbaar voor je klanten dat is wat SpangenbergGroep kan bieden. Van eenvoudige telefoonservice tot volledige meertalige en multichannel klantenservice. Van 10 tot 1000 gesprekken per dag!

We leveren maatwerkoplossingen waarbij we kijken naar de specifieke wensen van onze opdrachtgevers. Daarbij is vrijwel alles mogelijk. 

De voordelen van uitbesteden hebben we uitgebreid beschreven in een blog. Deze lees je hier! 

Uitbesteden van de telefonie en of de klantenservice kan overigens ook gewoon bij lagere volumes. Onze blog daarover lees je hier!

Wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening

5/5

Hoe werkt uitbesteden?

Het uitbesteden van de klantenservice lijkt complex. Wij hebben voor veel bedrijven de klantenservice mogen inrichten dus weten inmiddels wel hoe dat werkt. Volgens ons draait het allemaal om de juiste focus. De beste focus is wat ons betreft uitgaan van een vruchtbare samenwerking op de lange termijn. Dan richt je de samenwerking vanaf het begin goed in.

Uitbesteden is en blijft grotendeels maatwerk. We kijken samen naar de belangrijkste thema’s rondom de klantenservice en hoe we die het beste in kunnen richten. Denk hierbij aan:

Achtergrond: Wij is de klant en wat is het product/dienst?
Techniek: Welke systemen gaan we gebruiken?
Kwaliteit: Op welke wijze staan we klanten te woord?
Mensen: Wie gaat het doen?
Kanalen: Welke kanalen gaan we ondersteunen?
Openingstijden: Van hoe laat tot hoe laat en op welke dagen?
Planning & forecast: Hoe zorgen we voor de juiste planningen?

Klantenservice Quickscan
Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Multilangual

Meer dan acht talen, dat is pas meertalig!

Klant centraal

Multichannel

Wij ondersteunen alle relevante kanalen.

Klantenservice uitbesteden | Extern callcenter

Volledig ontzorgd

Van begin tot eind goed verzorgde klantenservice

wat is klantbeleving

Ruim 20 jaar ervaring

Gewoon heel veel ervaring met (het optimaliseren van) klantcontact

klanten behouden

Kwalitatief personeel

Echte helden werken iedere dag aan een optimale klantbeleving.

Klantenservice uitbesteden valkuilen

Samen succesvol

Focus op de lange termijn en constant werken aan partnerships