Meer sales en omzet door klantcontact
Uitgaande klantcontacten kunnen een belangrijke rol spelen in de werving van nieuwe klanten. Zowel in een business to business omgeving als in een business to consumer omgeving. Op het moment dat de uitgaande contacten goed georganiseerd worden en de doelstelling niet Hit and Run is kan dit een effectief middel zijn om nieuwe klanten te werven. Het eerste contactmoment is dan het begin van een relatie. Een relatie die uiteindelijk mogelijk tot een transactie leidt.
Uitgaande contacten als Leadgeneration
In verkoop is het eerste contact leggen vaak het lastigst. SpangenbergGroep gelooft in de kracht van direct contact met potentiële klanten. Wij hebben dan ook al vaak aangetoond dat uitgaand klantcontact, mits goed verzorgd, een goede basis kan zijn voor het generen van kwalitatief goede leads. Wij opereren in dat kader voornamelijk in het business to business segment. Op het moment dat u als organisatie nieuwe markten wilt aanboren, nieuwe producten of diensten wilt vermarkten of gewoon meer afspraken met potentiële klanten wilt genereren.
Uitgaande contacten helpen u daar enorm bij.