Contactcenter Agent | Medewerker klantenservice | NL | Frans
Contactcenter Agent | fulltime | parttime | flexibel
Wij hebben collega’s nodig, niet zomaar collega’s maar van die echte goeie. Van die collega’s waarvan iedereen zegt: ‘wow, wie is dat!?’ Wij zoeken iemand die het zelf enorm prettig vindt om goed geholpen te worden aan de telefoon. Je belt met een probleem of vraag en BAM, die medewerker snapt het. Hij/zij is duidelijk, geeft je een goed gevoel en is vriendelijk. Iemand die het in de vingers heeft om van elk gesprek een feestje te maken. Zo iemand zoeken wij. En jij bent wellicht ook opzoek naar ons. “Hoezo?” Denk je nu wellicht. Nou, hierom:
Waar kom je terecht?
Bij SpangenbergGroep (nooit van gehoord, even Googlen). Wij hebben allerlei klanten die wij helpen met hun klantenservice. Meestal huren bedrijven ons in omdat wij gewoon best wel goed zijn in het uitvoeren van de klantenservice. We zijn niet zo groot, maar we zijn wel heel gezellig. De sfeer is informeel en omdat we een familiebedrijf zijn, is de dynamiek vaak net iets* anders (*lees geheel) dan bij grotere bedrijven.
Ons contactcenter wordt gerund door broer en zus Floris en Clair Spangenberg, ook wel de eindbazen. Zij worden ondersteund door de operatiebaas die op zijn beurt sturing geeft aan de teamleiders, zij worden onze projectbazen genoemd. Dat klinkt als een hoop bazen, maar op ons hoofdkwartier in Maastricht merk je vooral de korte lijnen en informele sfeer binnen ons team. Ons opendeurenbeleid wordt erg gewaardeerd.
‘Ik werk nu inmiddels 1,5 bij SpangenbergGroep en heb het goed naar mijn zin. Hier gaat het echt anders dan in elk ander willekeurig callcenter. Mijn projectbaas is heel makkelijk in de omgang, maar ik weet dat ik met hetzelfde gemak bij de operations baas naar binnen kan lopen. En zelfs bij de directie staat altijd de deur open. Het is een familie bedrijf en dat voel je ook echt. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Daarnaast wordt de cup-a-soup, het kantoorfruit, de snoep en chocolade en de ruime koffiekeuze door veel van ons gewaardeerd. Allemaal gratis trouwens! Ow, en de doorbetaalde pauze dat heb ik ook nog niet eerder gehad.’
Je hoeft niet met een cape over de gangen te vliegen of in een stoere pose je spierballen te tonen om voor ons die echte held te zijn. Doe waar je goed in bent, sta open om bij te leren en voel je verantwoordelijk voor de klanten van het project waar je voor werkt. Je komt terecht in een bedrijf met enthousiastelingen die elke dag in de weer zijn om die klant in nood uit de brand te helpen.
De opdrachtgever
Je bent getriggerd, anders was je niet aan dit stukje tekst toegekomen. Dus we vertellen graag iets meer over de opdrachtgever waar we je voor nodig hebben. Deze zit in de wereld van de makelaars. En dan niet degene die daadwerkelijk de huizen verkoopt, maar wel het bedrijf dat de foto’s van de huizen verzorgd. En heb je al eens zo een 3D-filmpje gezien van een huis dat te koop staat? Dat dus!
Jij belt met de fotograaf, plant afspraken of verplaatst die juist. Omdat het bedrijf langzaam groeit richting Wallonië zoeken we iemand die naast Nederlands ook goed Frans spreekt. Tweetalig dus waardoor je zowel de Nederlandse als de Waalse klant kan helpen. Hoe leuk!
Jij…
· bent een aanpakker;
· Beheerst de Nederlandse en Franse taal, in woord en als het even kan ook in geschrift;
· Bent voor minimaal 32 uur per week beschikbaar, meer kan ook;
· Hebt bij voorkeur al ongeveer 1 jaar ervaring met klantencontact (pré). Dat kan ook gerust horeca of ander dienstverlenend beroep zijn.
Wij bieden…
· Een leuke werkplek met gedreven collega’s en een dynamisch team;
· Een werkplek aan de rand van Maastricht-Centrum;
· Een training, uiteraard betaald;
· Betaalde pauze;
· Genoeg knaken, afhankelijk van je leeftijd en werkervaring;
· Flexibel werkrooster;
· Gratis fruit, chocolade en cup-a-soup enzo.
Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Freelance / zzp, Tijdelijk, Oproepbasis
Parttime uren: 32-40 per week
Rooster:
- Dagdienst
- Flexibele werkuren
- Flexibel werkrooster
- ma-vr