Klant case: Peter Hahn

Klantcase: Peter Hahn

Door Eveliene Wouters

Wie is Peter Hahn, waar zit Peter Hahn, wat heeft Peter Hahn en wat doen wij voor Peter Hahn? In 1964 werd Peter Hahn opgericht door Margit en Peter Hahn. Dat is al iets meer dan een halve eeuw geleden. Het begon allemaal met jassen, mantels en dekens van exotisch lama wol. Dit groeide in de loop der jaren uit tot een succesvolle onderneming in verschillende Europese landen: Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, België, Nederland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Zweden en Denemarken.  Buiten online verkoop heeft Peter Hahn 19 fysieke winkels in Duitsland en Zwitserland. Peter Hahn hecht veel waarde aan persoonlijk advies, eersteklas service en hoogwaardig klantcontact.. Peter Hahn biedt meer dan 300 kwalitatief bekende merken

Eerste klas service!

SpangenbergGroep ondersteunt Peter Hahn op het gebied van de klantenservice. Met een top team van voornamelijk in mode geïnteresseerde dames staan wij dagelijks honderden klanten te woord. We hebben toegang tot alle systemen van Peter Hahn waardoor wij de klantvragen ook daadwerkelijk in eerste lijn af kunnen handelen. We kunnen bestellingen doorvoeren, retouren boeken en klantvragen beantwoorden. Ons Peter Hahn team is onderdeel van het klantenservice team van Peter Hahn. We verzorgen de overflow voor het Nederlandse hoofdkantoor van Peter Hahn in Bunnik.

Ons team is afgestemd op de klanten van Peter Hahn. Dat zijn over het algemeen iets oudere dames (70+). Die verwachten soms iets anders van een klantenservice gesprek dan jongeren. Buiten het telefonisch opnemen van de bestelling, heeft de klant af en toe behoefte aan een praatje, dit gaat soms over het weer, over de dagbesteding van de klant, over de kinderen of kleinkinderen, etc. Soms belt de man voor een bestelling op voor mevrouw, en dan wordt er wel eens een grapje gemaakt. Zoals we allemaal wel eens gehoord hebben: De vrouw heeft al zoveel kleding maar nooit genoeg…. Haha

Bij ons is nooit iets te veel gevraagd, een stapje verder behoort tot onze dagelijks werkzaamheden. Kan de klant geen kortingscode vinden? Geen probleem dan gaan wij dit samen nakijken. Twijfelen ze tussen de maat? Wij geven je graag maat advies. Ergens anders laten bezorgen? Geen probleem, komt in orde! Krijg je te veel catalogi binnen en wil je dit iets minder? Dat is goed. Betalingstermijn verzetten omdat je door persoonlijke omstandigheden niet kan betalen, dat is ook geen probleem!

Reviews en klantbeleving

Dan tot slot de ervaringen van de klanten is voor ons ook erg belangrijk, zodat wij weten waar we ons nog op kunnen verbeteren. Gelukkig zien wij op Trustpilot dat we van de 3161 reviews de gemiddelde score: Uitstekend krijgen. Met 4,4 ster van de 5. En daar zijn wij blij mee en hartstikke trots op!

Ook behoefte aan eerste klas klantenservice? Kijk eens bij onze dienstverlening op het gebied van klantenservice en klantbeleving.