Offerta di lavoro

Proactieve, ambitieuze Teamleader gezocht!

Volledige vacaturetekst

‘De zoveelste vacature. Elk bedrijf lijkt wel managers, teamleiders en coaches te zoeken. Booooorring.’

Uhm, nope! De titel kunnen we niet heel veel vlotter maken dan het is, maar deze functie is verre van saai. Wat is er anders? Nou, zo een beetje alles. We zullen een poging doen het je uit te leggen, maar als het je triggert doen we de uitleg liever in een gesprek.

Wij zijn SpangenbergGroep, een familie bedrijf. Wij hebben allerlei verschillende soorten klanten die wij helpen met hun klantenservice, op wat voor een manier dan ook. Denk daarbij aan mail of telefonisch contact, maar ook chat, agendabeheer en ondersteuning bij verschillende bedrijfsprocessen. Onze opdrachtgevers zijn dus bedrijven waarvoor wij contact hebben met hun klanten. De klanten van onze klant dus. We richten ons primair op de B2B, maar als klantenservicemedewerker heb je vervolgens wel direct contact met de consument. Door de verschillende belangen van de verschillende partijen is dat gegeven al één van de eerste niet saaie zaken waardoor deze functie super dynamsich zal zijn.

De directie bestaat uit (een gedeelte van) de familie Spangenberg. Met name vader Frank en zoon Floris zijn de gezichten van de organisatie, op de achtergrond ondersteund door dochter/zus Clair. De directie wordt operationeel ondersteund door diverse collega’s met elk hun eigen expertise, veelal intern opgeleid.

Bedrijven huren ons in omdat wij goed zijn in het uitvoeren van de klantenservice. We zijn niet zo heel groot en daar zit dan ook juist de chemie. De sfeer is informeel. Maar we zijn in staat deze gezelligheid te koppelen aan professionaliteit. Nog zo een puntje waarin jij als teamleider een cruciale rol in gaat spelen.

Wat zou je dan eigenlijk zoal gaan doen?

Als teamleider heb je een super afwisselende en dynamische rol. Na een grondige inwerkperiode zal de functie o.a. bestaan uit leidinggeven aan een team, feedback gesprekken organiseren, verbeter trajecten inzetten zowel procesmatig als voor medewerkers binnen je team en mee helpen met het afhandelen van de daadwerkelijke klantcontacten. Dat laatste is uiteraard belangrijk om van A tot Z op de hoogte te blijven, maar je bent ook het vangnet indien SLA’s uit de pas dreigen te lopen. Daarnaast zorg je voor uitstekende prestaties, zowel kwantitatief als kwalitatief, van medewerkers en daarvoor beschik je over een sterke wil om het beste uit mensen te halen.

Je vormt de spil tussen de behoeftes van de klant en het correct uitvoeren daarvan door je team.

Ons klantenbestand is al even dynamisch als de functie, het verandert snel met de komst van nieuwe klanten, aangepaste wensen en/of behoeften van opdrachtgevers en wisselende drukte door bijvoorbeeld seizoensinvloeden. Maar ook door nieuwe technische mogelijkheden die een vertaalslag nodig hebben in jouw team. Daarnaast is het type aan opdrachtgevers ook behoorlijk divers. Denk aan; speelgoed, planten, badkamermeubels, bloemen, etc. Wat maakt dat de consumenten van onze opdrachtgevers ook veel verschillende soorten mensen zijn (Lees een andere manier van communiceren vragen).

Logischerwijs vraagt deze functie dan ook een flinke dosis flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Veranderingen zie je als een leuke uitdaging en jouw doorzettings- en communicatievermogen zorgen ervoor dat de dynamiek met enthousiasme wordt ontvangen en in goede banen wordt geleid. Jouw representativiteit en probleemoplossend vermogen zorgen ervoor dat opdrachtgevers hun klantcontacten met alle vertrouwen aan jou overlaten.

Even kort door de bocht een kleine opsomming van de basistaken, maakt het wel zo overzichtelijk:

  • Je beantwoord vragen van collega’s op de werkvloer;
  • Je voert feedback gesprekken met zowel de klant als de collega;
  • Je stelt rapportages op voor zowel intern als onze klanten;
  • Je stelt handleidingen op voor nieuwe systemen;
  • Je neemt binnenkomende telefoontjes, e-mails of chatberichten aan van klanten met vragen over een bestelling;
  • Je beantwoordt vragen over de desbetreffende producten;
  • Je verwerkt klantgegevens in ons systeem;

Wie is onze nieuwe teamleider:

· Je bent een aanpakker, doorzetter, een ster in heldere communicatie, representatief, sociaal maar ook zakelijk;

· Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;

· Indien je de Duitse en/ of Franse taal beheerst is dat een pré;

· Je bent voor minimaal 32 uur per week beschikbaar, meer kan eventueel in overleg;

·Je hebt ervaring in hospitality/klantenservice;

·Je bent flexibel in je werktijden avond en/of weekend diensten kunnen voorkomen;

En wat wij bieden:

· Een leuke werkplek met gedreven collega’s en een dynamisch team;

· Een werkplek aan de rand van Maastricht-Centrum;

· Betaalde pauze;

· Flexibel werkrooster (in overleg);

· Kerstpakket

· Reiskostenvergoeding

· Zicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren

Korte communicatielijnen, direct in nauw contact met de operations manager en directie.

Werklocatie: op kantoor.

We ontvangen graag je CV als je hier helemaal enthousiast van wordt. We gaan graag in gesprek om je nog beter te kunnen vertellen wat de functie inhoudt en we zijn natuurlijk ook knetter nieuwsgierig waarom jij vindt dat je helemaal in dit plaatje past.

Soort dienstverband: Parttime, Uitzicht op vast
Contractduur 12 maanden

Salaris: €2.500,00 – €2.700,00 per maand

Verwacht aantal uur: Niet minder dan 32 per week

Arbeidsvoorwaarden:

  • Orario di lavoro flessibile
  • Pacchetto natalizio
  • Reiskostenvergoeding

Sede di lavoro: Fisico

Applicare direttamente?

Avete trovato un'ottima posizione vacante? Utilizzate il modulo sottostante per candidarvi facilmente. Non appena lo riceveremo, il nostro reparto Risorse Umane lo esaminerà. Vi contatterà al più presto.