kLANTENSERVICE BASICS

Downloads

Hulp nodig bij jouw klantenservice of KCC. Bel ons:

+31 (0) 85-8884661

Gratis downloads

We delen graag onze kennis

In de afgelopen jaren hebben we veel kennis opgebouwd op het gebied van klantenservice en de optimalisatie daarvan. We merken dat veel organisaties behoefte hebben aan basisinstrumenten om hun klantenservice zelfstandig te verbeteren. Op basis van vragen uit de markt hebben we daarom een aantal standaarddocumenten opgesteld. Deze kunnen dienen als uitgangspunt of als basis om zelf aan de slag te gaan. We helpen je hier natuurlijk graag bij! De documenten stellen we gratis beschikbaar op deze pagina. Heb je extra hulp nodig bij het verbeteren van je klantenservice? Neem dan gerust contact met ons op!

Gratis

Strategie Kanaalsturing

Gratis

Whitepaper Klantgerichtheid

Gratis

Factsheet klantvriendelijkheid

Gratis

Handleiding Klantcontactstrategie

Gratis

Handleiding telefoonetiquette

Gratis

Handleiding E-mailetiquette

Quickscan gratuito

A volte è utile avere qualcuno che dia un'occhiata insieme a voi, qualcuno con anni di esperienza che dia un'occhiata nuova al vostro servizio clienti. Il Customer Service QuickScan di SpangenbergGroep vi dà un'idea di come funziona il vostro servizio clienti e dove potete iniziare a migliorarlo.

Analizziamo i temi principali e i colli di bottiglia all'interno di ogni area del servizio clienti, oltre a temi specifici legati alla vostra attività. L'obiettivo del QuickScan è identificare il divario tra la situazione desiderata e quella attuale. Dopo la mappatura, forniamo consigli sui passi da compiere per raggiungere la situazione desiderata.